ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

پیشنهاد "بادامچیان" ارشد ترین عضو رهبری موتلفه اسلامی

تا پیش از انتخابات

خاتمی را از ایران دور کنید!

 
 
 
 

 

اسدالله بادامچیان، عضو ارشد رهبری و بقولی رهبر در سایه حزب موتلفه اسلامی، با خبرگزاری ایلنا مصاحبه ای کرده که در واقع مصاحبه انتخاباتی است. یعنی انتخابات دو مجلس شورا و خبرگان که ماه به ماه به آن نزدیک می شویم.

بادامچیان که تاکنون در هر مصاحبه و سخنرانی از ابراز مخالفت با خاتمی کم نیآورده و از ستایش کنندگان احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری وی بود، در این مصاحبه از در دیگری وارد شده است. او با احترام زیاد از محمد خاتمی یاد می کند و اسم می آورد تا حرف دلش را بزند. حرف دل او و همه بازندگان انتخابات 93 اینست که خاتمی را هر طور شده از این انتخابات و تاثیر قاطعی که بر آن می تواند داشته باشد دور کنند. چنان که به بهانه سن و سال و نداشتن بصیرت فتنه (!) دست هاشمی را می خواهند از این انتخابات کوتاه کنند. با همین دورنماست که بادامچیان در مصاحبه با ایلنا می گوید:

«طوری باید رفتار کرد که اگر فردا روزی "آقا" بخواهند ماموریتی به کسی بدهند، به روسای جمهوری سابق باشد. مثلا به نظر من، اگر نظام بخواهد کسی را به اروپا بفرستد، اگر آقای خاتمی صحیح عمل کنند، بهترین گزینه برای این انتخاب هستند. احمدی نژاد را هم بفرستند فلسطین.»

ایشان احمدی نژاد را هم نخود آش کرده تا مثلا بیطرفانه نظرش را مطرح کرده باشد. بقیه حرف ها و نظرات بادامچیان که حاشیه است و اصل همان نکته است. یعنی تا زمان انتخابات نرسیده خاتمی را از ایران بفرستید خارج که جبهه اصلاحات بی "سر" و بی "رهبر" شود!

بخش های دیگر مصاحبه بادامچیان را در همین شماره پیک نت و بصورت مستقل می خوانید.

پیک نت 26 مهر

 
 

اشتراک گذاری: