ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

برای کشاندن ایران به دام جنگ منطقه ای

هندوانه های شریف آبادی

زیر بغل سردار سلیمانی!

 
 
 
 
 

 

در ادامه سیاست کشیدن ایران به جنگ با داعش، مثلث آنلاین بخشی از مقاله فردی بنام "گابریل گیت هاوس" را در بی . بی. سی انگلیسی منتشر کرد. این مقاله به گونه ایست که گوئی قاسم سلیمانی قهرمان سریال "بت من" و یا "رابین هوود" است و ارتش های جهان یکطرف و قاسم سلیمانی یک طرف دیگر!

بخوانید آنچه مثلث آنلاین منتشر کرده است را:

«ایالات متحده از ماه اوت درحال بمباران سازمانی است که خود را دولت اسلامی می نامد. این بمباران ها به هدف حمایت از ائتلاف میان ارتش عراق، پیکارجویان کرد، نیروهای پیشمرگ و شبه نظامیان شیعه انجام می شود. ولی این ایران است که در خاک عراق حضور گسترده ای دارد و روز به روز تحت فرماندهی قاسم سلیمانی، نفوذ بیشتر و نقش فعال تری در عراق پیدا می کند.

ایران کمپین خود را برای افزایش کنترل خود در عراق و نفوذش در خاورمیانه دارد. در بطن این کمپین، فردی بنام ژنرال قاسم سلیمانی نشسته که فرماندهی سپاه قدس را بعنوان شاخه برون مرزی سپاه پاسداران برعهده دارد.

سلیمانی از اعتماد رهبر انقلاب برخوردار است. او در عراق کنترل شبه نظامیان شیعه را برعهده دارد و سیاستمداران با شنیدن نام او به وحشت می افتند. کسانی که او را می شناسند از او به عنوان فردی یاد می کنند که کم حرف می زند و زیاد عمل می کند.

 

(تفاقا این عین جملاتی است که آیت الله شیخ محمد یزدی رئیس حوزه علمیه قم و علم الهدا امام جمعه مشهد هم آن را در هفته های اخیر بر زبان آورده اند. بحث نه بر سر توانمندی و یا ناتوانمندی سردار سلیمانی و یا نقشی است که او در سوریه و عراق داشته و یا نداشته، بلکه بر سر استراتژی غرب برای کشیدن ایران به دام یک جنگ منطقه ای و تبلیغاتی است که بر همین اساس تنظیم شده است!)

یک فرمانده محلی کرُد به بی بی سی گفت که قاسم سلیمانی بارها از جبهه ها دیدن کرده است. سلیمانی در لبنان گروه شیعه حزب الله را پرورش داد و در سوریه مواضع بشاراسد را استحکام بخشید. گفته می شود که او استراتژی لازم را به اسد داده تا روند جنگ را در سوریه علیه نیروهای شورشگر به نفع خود تغییر دهد و شهرهای اصلی و شهرهای کوچک را بازپس بگیرد. سلیمانی یکی از مهره های قدرتمند و پرقابلیت ایران محسوب می شود.

پیک نت 26 مهر

 
 

اشتراک گذاری: