ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

بازی تکراری و نخ نمای حکومتی

گلوی وایبر را میخواهند بگیرند

"گیر" داده اند به آقای خمینی! 
 
 
 
 

 

"وایبر" در ایران مسدود می شود یا نیمه جان به حیات خود ادامه میدهد؟ رئیس قوه قضائیه دولت را تهدید کرده که اگر گلوی "وایبر" را نگیرد، دستگاه قضائی با قوه خودش گلوی آن را خواهد گرفت. وزیر ارشاد "جنتی" گفته ممکن است من نظر شخصی خودم را داشته باشم، اما ملزم به اجرای قانون هستیم. بیش از 4 و نیم تا 5 میلیون ایرانی از وابیر و "واتس آپ" که مشابه وایبر است استفاده می کنند.

سایت "اَلکسا" اعلام کرده، ایران بالاترین میزان استفاده از وایبر را در جهان را دارد. علی ربیعی، وزیر کار  گفته "زنان بیشترین کاربران شبکه‌های اجتماعی مانند وایبر هستند."

فرمانده سپاه ثارالله شیراز از بازداشت 11 تن به دلیل "تولید و بازنشر مطالب توهین‌آمیز نسبت به امام خمینی در شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه" خبر خبر داده است.

یعنی ادامه همان بازی هرچند وقت یکبار برای گرفتن و بستن و توقیف کردن و سانسور و سرکوب کردن. چنان که در ارتباط با جنبش مخالفت با کودتای 88 کردند و گفتند عکس امام را پاره کردند. یا فلان مقاله درباره قصاص در فلان روزنامه نوشته شده و باید توقیف شود و .. حالا نشان دادن و اسم بردن از چند جوان که گویا در میان این همه گرفتاری و سوژه روز در کشور، آقای خمینی را سوژه کرده و به او توهین کرده اند. گوئی احمد جنتی و مصباح یزدی و احمدی نژاد و علم الهدا و این همه نماینده مجلس و سردار سپاه کم بوده و کم آورده اند که فیلشان یاد امام خمینی که در این سالها نه مردم و نه حکومت با او کاری دارند کند! اگر می گفتند این جوان ها به رهبر جمهوری اسلامی "گیر" داده بودند باز یک حرفی بود!

رئیس پلیس فضای اطلاعات جمهوری اسلامی هم برای آن که از وزیر و وکیل و امام جمعه و فرماندهان سپاه عقب نیفتند این روزها گفته: پیام‌های خصوصی درباره امام خمینی در شبکه‌های اجتماعی مانند وایبر و واتس‌آپ توسط این نیروی پلیس قابل کنترل است.

پیک نت 26 مهر

 
 

اشتراک گذاری: