ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

درتهران

شیپور صلح در تهران اجرا شد!

 
 
 
 
 

 

کنسرت ارکستر مجلسی "شیپور صلح" پس از چهارسال تلاش، سرانجام اجرا شد. خبرگزاری ایلنا که ظاهرا یادش رفته بنویسد محل اجرای کنسرت برج میلاد بوده کجا بوده و کنسرت اجرا می شود و نه روی صحنه می رود (!) درگزارش خود در باره این کنسرت نوشت:

در این کنسرت؛ بردیا کیارس مدیریت هنری و رهبری ارکستر را بر عهده داشت و محمد معتمدی خواننده آن بود. آهنگسازی نیز برعهده علی قمصری بود که خود نیز در بعضی از قطعه‌ها زخمه بر تار زد. کاوه کاتب مدیر ارکستر و مهدی عبدالوهاب مدیر اجرایی ارکستر شیپور صلح بودند.

در کنسرت شیپور صلح 9 ترانه‌ باکلام و بی‌کلام با نام‌های: نغمه‌ای زنانه(تکنوازی کمانچه‌ شروین مهاجر)، بدرود با بدرود(شعر از محمدرضا شفیعی کدکنی)، هذیان(تکنوازی تار علی قمصری)، یاد دوردست(شعر محمد منزوی)، شیپور صلح(تکنوازی سنتور پویا سرایی)، جدال شاخه و باد(تکنواز نی پاشا هنجنی)، همزاد(هوشنگ ابتهاج)، او از جنگ خسته‌ است(علی قمصری تکنواز تار) و آریایی میهن(تکنواز سازهای کوبه‌ای) نواخته شد که پیش از این تنها قطعه‌ی «بدرود با بدرود» شنیده شده بود.

این کنسرت با استقبال خوب مردم تهران همراه شد، اما تنها یک شب این گروه روی صحنه رفت. بنیاد رودکی، چینی زرین، کمیته‌ ملی یونسکو و انجمن حمایت از کودکان کار حامیان این کنسرت بودند.

پیک نت 28 مهر

 
 

اشتراک گذاری: