ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

اعتراف ناشیانه روزنامه رسالت در پاسخ به مطهری

حمایت از "فتنه"

اعتبار اجتماعی می آورد! 
 
 
 
 

 

روزنامه رسالت، روز گذشته و در ارتباط با نقد سخنان تلویزیونی احمد جنتی از جانب علی مطهری، سرمقاله ای خطاب به علی مطهری نوشت که نا خواسته و ناشیانه اعتراف صریح به حضور زنده جنبش سبز در جامعه است. چنان که نزدیکی و حمایت از این جنبش اعتبار اجتماعی می آورد.

رسالت نوشت: «علی مطهری پاسخی موهن و خارج از ادب و آداب سیاسی به آیت‌الله جنتی نوشت و نشان داد متأسفانه بازی‌خورده عوامل و عناصری است که می‌خواهند هر از گاهی از "نمد" فتنه، "کلاهی" را بر سر افکار عمومی مردم بگذارند. آقای مطهری با این اظهارات، مشروعیت رای خود را از دست داده است و دیگر نمی‌تواند نماینده ملت باشد.»

بقیه زمین و زمانی که رسالت به هم دوخته، پرت و پلاهائی است که اگر در میان مردم اعتبار داشت، روزنامه کیهان از سالها پیش باید معتبر ترین روزنامه جمهوری اسلامی می بود، در حالیکه بی اعتبارترین و طرد شده ترین روزنامه ایران نزد مردم است و آنچه هر روز چاپ می شود مثل بولتن های دولتی برای ادارات و نهادها و زندان ها فرستاده می شود.

بخوانید این بخش تراوشات قلمی سرمقاله نویس روزنامه رسالت را که "انبارلوئی" عضو رهبری موتلفه اسلامی باید نویسنده آن باشد: «لذا خیلی نباید تعجب کرد که دور جدیدی از فعالیت‌ها برای رفع حصر سران فتنه کلید بخورد. این دور را می‌توان با نامه آقای علی مطهری به رئیس‌جمهور و تکرار حرف‌های غیرقانونی و غیرمنطقی گذشته در مورد رفع حصر دنبال کرد و میتینگ سیاسی حزب اعتماد ملی و مرثیه‌سرایی آنها برای سران فتنه را ضمیمه آن نمود. ائمه جمعه و جماعات نسبت به این تحرک در نماز جمعه و نمازهای یومیه هفته گذشته واکنش نشان دادند. شخصیت‌های برجسته‌ای مانند آیت‌الله جنتی در برنامه پربیننده "شناسنامه" روشنگری‌های خوبی در مورد ماهیت فتنه و نقش سران فتنه و نیز مراعات و مدارای نظام در این مورد مطرح فرمودند.»

این کپی برداری از حسین شریعتمداری زیبنده "انبارلوئی" و روزنامه رسالت است و بس!

پیک نت 30 مهر

 
 

اشتراک گذاری: