ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 شهریور ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

عضوگیری داعش

در محلات فقیر نشین پاریس 
 
 
 
 

سلام- آمارى كه فرانسه از تعداد داعشى هايش ميدهد یک مانور زیرکانه است. دولت فرانسه می گوید شمار فرانسوی هائی که در صفوف ارتش داعش می جنگند ٨٠٠ نفر است. اما دولت فرانسه نمی گوید که چه تعداد از مهاجرین و دارندگان كارت اقامت فرانسه به داعش پیوسته اند. حتی نمی گوید که از میان آن 800 نفر چه تعداد مهاجرند. همه چیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ما كه در فرانسه زندگی می کنیم ميدانيم كه وضع فاجعه بار است. لازم به ياد آورى است كه از فرانسوی ها داعش را افرادی تشکیل میدهد که تعادل روانی ندارند و در میان آنها عده زیادی ماجراجو و سارقین خرده پا وجود دارند. حزب فاشيست فرانسه كه سوداى انتخابات رياست جمهورى را در سر دارد به هيچ وجه درباره این مسئله دهان باز نمی کند و تاکنون اظهار نظری هم از جانب این حزب درباره فرانسوی های حاضر در صفوف داعش منتشر نشده است.

از سوی دیگر کافی است یکبار سری به مناطق فقیر نشین پاریس بزنید تا به چشم ببینید داعش از فرانسه و یقین دارم که از کشورهای دیگر اروپائی چگونه عضوگیری می کند. تعداد مساجد، شماره مغازه هاى فروش حجاب، شكل و شمايل جوانان و زنان و مردانی که در این محلات می لولند و گاه مواد مخدر هم می فروشند در برابر چشمان متعجب شما قرار می گیرد. در همین محلات افراد جهادی جذب می شوند. فقر و سرخوردگى اجتماعى و فقر فرهنگی بهترین زمینه را برای عضوگیری داعش فراهم کرده است.

 

پیک نت 5 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: