ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 شهریور ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

بازداشت های پیش از انتخابات 88

احکام مرتضوی

با دستور مستقیم رهبر!

 
 
 
 
 

مصطفی تاجزاده نامه ای خطاب به هاشمی رفسنجانی نوشته و در آن بدون شرح جزئیات، از شکنجه خود و دیگر بازداشتی های آستانه انتخابات 88 یاد کرده است. تاج زاده در این نامه می نویسد که احکام بازداشت دولتمردان، نمایندگان مجلسین و فعالان سیاسی سه روز پیش از برگزاری انتخابات بدستور علی خامنه ای توسط قاضی مرتضوی صادر و دستگیری ها و شکنجه ها در اوین آغاز شد.

چگونه می توانند قاضی مرتضوی را به جرم سرقت بودجه تامین اجتماعی که مجلس نیز گزارش آن را تهیه کرده زندانی کنند؟

تاج زاده در نامه خود از بازجوهای نظامی (سپاه) می نویسد، از ضرب و شتم و فحاشی می نویسد و از وحشت "حکومت فردی" در جمهوری اسلامی. از کینه بازجوها نسبت به میرحسین موسوی و خاتمی و هاشمی می نویسد. اینها نکات و رویدادهای خاتمه یافته ای نیست. این کشاکش همچنان ادامه دارد و بخش مهمی از مقابله ای که علیه دولت روحانی در حال تشدید است نیز از دل همین کشاکش بیرون آمده و می آید. چنان که استیضاح وزیرعلوم بخشی از آن بود. هنوز پس از این همه افشاگری و فیلم سخنرانی فرمانده کل سپاه و نماینده رهبر در سپاه، رهبر جمهوری اسلامی در دیدار روز گذشته خود با هیات دولت از "فتنه" می گوید و خط قرمز برای به دولت و حاکمیت وارد نشدن فتنه گران!

در دقیق ترین خاطراتی که درباره رضاشاه و فرزندش محمدرضا نوشته اند اینست که هر دو کینه توز بودند و می توانستند بغض و کینه خود را سالها پنهان کنند تا بموقع زهر خود را به تن افراد بریزند. و باز در همین خاطرات روی ترس و ضعف روحی هر دو تاکید می شود. (خاطرات علم وزیر دربار شاهنشاه آریامهر و کتاب دو جلدی "شبه خاطرات" دکتر بهزادی سردبیر مجله سپید و سیاه)

هر خوی استبدادی، علیرغم کینه و بغض پنهان، ضعف و ترس را نیز همراه دارد. از جمله نداشتن شهامت اعتراف به اشتباه. حتی هیتلر نیز چنین بود و از بیم محاکمه و اعدام خود را کشت!

متن نامه تاج زاده را در پیک نت امروز بخوانید.

 

پیک نت 6 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: