ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 شهریور ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

سقوط هواپیمای مالزیائی را

غیر از روسیه، همه فراموش کرده اند 
 
 
 
 

صدای روسیه: مکالمات طبقه بندی شده کارکنانِ کنترلِ ترافیکِ هوایی در جعبه سیاه هواپیمای مالزیائی که در شرق اوکرائین سقوط کرد رمز گشایی شده اما غرب حاضر به افشای آن نیست. دولت کیف و متحدان سیاسی آن از پنهان نگهداشته شدگان این رمز گشائی هستند.

رسانه های غربی اخبار مربوط به سقوط هواپیمای مالزیائی را کاملا به حاشیه برده اند، به این امید که مردم این حادثه را فراموش خواهند کرد. سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه می گوید گویی دیگر  کسی نگران حقیقت نیست! پس از آن همه اتهامات که در ابتدا به روسیه و مردم شرق اوکرائین زدند اکنون همه دهان خود را از آب پر کرده اند. تنها روسیه، در حال تلاش برای جلب توجه به این ماجراست.

هواپیمای "بوئینگ" مالزیائی با تغییر پارامترهای پرواز، ارتفاع خود را کاهش داد و وارد حریم منطقه عملیات جنگی در شرق اوکرائین شد. چرا خلبان مسیر تعیین شده را تغییر داد؟

 پاسخ به این سوال می تواند با رمز گشایی جعبه سیاه، که از شرایط عالی برخوردار بوده و تحویل بریتانیا شده مشخص گردد. مکالمات ضبط شده توسط برج مراقبت که در آن روز کنترل آسمان اوکرائین را در دست داشته، می تواند وضعیت را روشن کند. حتی کارکنان زمینی خدمات هوایی اوکرائین نیز می توانند علت فاجعه را مشخص کنند. اما تمام این اطلاعات، طبقه بندی شده و اعلام نمی شود.

 

: http://persian.ruvr.ru/2014_08_26/276446640/

 

پیک نت 6 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: