ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 شهریور ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

مردم باید شش دانگ حواسشان جمع باشد

مافیای "دیه" در ج. اسلامی

از آب "کره " می گیرد! 
 
 
 
 

 

در جمهوری اسلامی مردم برای تامین مخارج زندگی و در آوردن پول خود را به آب و آتش می زنند و البته در این میان به راه هائی نیز متوسل می شوند که در تاریخ ایران بی سابقه بوده و شاید در جهان هم یگانه باشد. ریشه اصلی این به آب و آتش زدن "فقر" است، اما مانورهائی که روی سیاست های حکومت می شود هم بسیار دانستنی است، بویژه که حکومت مدام دم از فرهنگ اسلامی و اخلاق اسلامی و .... دم می زند و گوش فلک را کر کرده اند.

نمونه هائی را برایتان می نویسم که بعنوان یک پزشک متخصص در ایران خود شاهد بوده ام:

1- دیه جنین در تصادفات بسیارگران است و این خود یکی از راه های پول سازی شده است. باندها، زنانی را که از راه تن فروشی زندگی می کنند حامله می کنند، سپس آنها را به استقبال حوادث غیر مرگزای رانندگی می فرستند. زن حامله به فرمان مافیائی که او را هدایت و رهبری می کند سقط جنین می کند. از این مرحله به بعد چانه زنی برای گرفتن دیه آغاز می شود. با چرب کردن سبیل و ریش قضات و پیش از آن، پلیس گزارش نویس و سپس پزشکی قانونی، برای گرفتن دیه کلان طرح قضائی آغاز می شود. از آنجا که سقط جنین ممنوع شده و حکومت بدستور رهبر در پی افزایش جمعیت است، دیه خیلی زود تائید و پرداخت می شود. از این پول که نصیب مافیا می شود، اندکی هم به زنی که وسیله این پولسازی شده داده می شود و چند ماه بعد، ماجرا از سر گرفته می شود. به همین دلیل، بسیاری از زنان تن فروش حرفه ای در تهران – و شاید در دیگر شهرها- حامله اند.

2- برای معتادی که دیگر داشتن و یا نداشتن دو دندان در دهانش برای او فرقی ندارد و تاثیر هم در زندگی اش ندارد نزاع خیابانی ترتیب می دهند. دندان ها شکسته می شوند.  طرح دیه توسط مافیائی که شبکه ای از معتادان را در اسارت دارد و به آنها مواد می رساند، وارد عمل می شود. این مسئله شامل دست و پا و سر معتاد هم می شود.

3- موتور سوارانی دو ترکه و حتی چهارترکه در شهر گرفتار حوادثی می شوند که ساختگی است. یعنی آن را خود بوجود می آورند. بسیار حرفه ای عمل می کنند تا صدمه جانی نبینند، بلکه دست و پا و یا سر و کله شان بشکند و پزشک قانونی صدمه را تائید کند. طرح "دیه" توسط شبکه ای که هدایت این حوادث رانندگی را برعهده دارد آغاز می شود.

4- در ابتدای جاده ها و خیابان های اصلی تهران که در آنها چراغ و دوربین طرح ترافیک نصب است، شبکه ای از موتور سواران مستقرند که باگرفتن پولی نصف جریمه از رانندگان سواری، پشت اتومبیل آنها طوری حرکت می کنند که از نمره آنها دوربین طرح ترافیک نتواند عکس بگیرد. کل ماجرا چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد.

اینها تنها، نمونه هائی است. در تمام این صحنه سازی ها و پولسازی ها سران مافیا با نیروی انتظامی و دادگاه ها و پزشکی قانونی در ارتباط اند و سهم آنها را می رسانند.

 

برگرفته شده از فیسبوک "افسانه نگاهی"

https://www.facebook.com/profile.php?id=100006748876164

پیک نت 29 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: