ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 مرداد ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
  آقای خامنه ای صد متر با مردم راه نرفت
مقایسه نصرالله در لبنان
با آقایان دور از آتش در تهران
 
 
 
 

بارها تجربه نشان داده، سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان در عین تسلط بر امور سازمانی و رعایت اصول امنیتی، در سخن گفتن نیز چند سر و گردن از روحانیونی که در ایران خطبه نماز جمعه می خوانند و حتی از خود رهبر جمهوری اسلامی بالاتر است.

کسانی که این روزها سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی با بسیجی ها را درباره جنایات اسرائیل در غزه شنیده اند قطعا چند فراز این سخنرانی را که لابد در سخنرانی عید فطر هم آنها را تکرار خواهد کرد به یاد دارند. او گفت که کرانه باختری فلسطین را باید مسلح کرد و درعین حال گفت که اسرائیل برای آتش بس التماس می کند.

رهبر حزب الله لبنان هم که دستش از نزدیک در آتش است، دیروز با اشاره به خطر ترور در اجتماع جنوب لبنان گفت:

اسرائیل با همه کمکی که متحدانش به آن می کنند، در غزه شکست خورده اند، زیرا به هدفش که نابود کردن مقاومت، سلاح مقاومت و فرهنگ مقاومت در نوار غزه است نرسیده است.

او با تشکر از مردمی که علیرغم خطرات امنیتی احتمالی، در مراسم روز جهانی قدس در حومه جنوبی بیروت شرکت کرده بودند، گفت: اینجا مکانی است که معمولا شهدای خود را تشییع می کنیم و از اسیران خود استقبال می کنیم.

او نه مثل احمد خاتمی که حتی اگر از نمازگزاران حرفه ای تهران هم سئوال شود راضی به دیدن چهره و شنیدن صدای کریه او نیستند، در نماز دیروز تهران و چند هزار کیلومتر دور تر از آتش، انقلابی نمائی کرد و گلوی خود را پاره کرد. و نه مانند رهبر که حتی دیروز هم دست از نشستن بر بلندی و سخنرانی کردن برنداشت و یکصد متر هم در کنار مردم قدم نزد، حکم التماس اسرائیل برای آتش بس و یا فرمان مسلح کردن صادر کرد. نصرالله به متحدان اسرائیل اشاره کرد که از روز آشکار تر بود و نیازی به تکرار چند باره اسم امریکا با هدف تخریب مذاکرات اتمی (چنان که احمدی خاتمی کرد) نداشت. اگر هم از شکست سخن گفت، منظور خود از آن شکست را با صراحت بیان کرد. شکست در در هم شکستن مقاومت و الا کدام عاقلی برای جنگ مشت و سندان پیروزی مشت را تصور می کند؟

 

پیک نت 4 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: