هاشمی:

مقابله با اینترنت و ماهواره

بر شناخت مردم از مخالفان افزود

 

پیام آیت الله سیستانی به مجلس عراق

تغییر ساختار دولتی عراق

در سه شنبه ای که می آید؟

(پیک هفته  109)  7 تیر 1393 برابر با 28 ژوئن 2014

  infos@pyknet.net

 



 اخبار روز


برپائی نمایشگاه

مد و لباس در تهران


رمضان امسال هم

بدون ربنای شجریان!


وزیر ارتباطات:

پایان فیلترینگ

فعلا ممکن نیست!


سخنگوی

وزارت خارجه امریکا:

ایران به تشکیل یک

دولت فراگیر درعراق

کمک کند!


امام جمعه ها

شده اند رئیس دادگاه


نورالمالکی

می خواهد

در قدرت بماند!

نوری المالکی نخست وزیر عراق روز گذشته طی سخنانی که خبرگزاری ایسنا مخابره کرده اما ننوشته در کجا سخنرانی کرده، مخالفت خود را با کناره‌گیری از قدرت و یا تشکیل دولت نجات ملی در عراق را اعلام کرد. او گفت که بقایای حزب بعث عراق و داعش با هم ائتلاف کرده اند. او تشکیل دولت نجات ملی را کودتا علیه قانون اساسی عراق اعلام کرد.


جمل چاقو،  پنجه بکس

و قمه هنوز آزاد است!


جشنواره خیابانی

تئاتر در تهران


شورای شهر تهران

دفن مردگان

در پارک ها


دکتر خزعلی در بند مجرمان و قاتلان


با شلاق و زندان

کسی بچه دار نمی شود


جسد ریچارد فری

در امریکا سوزانده شد


سخنان فرمانده سپاه

در باره خطر داعش

در ایران


بیکاری زنان

دو برابر مردان ایران


دیدار وزیر کشور

با هاشمی رفسنجانی


موقعیت خاتمی

در میان مردم

کابوس تندروهای راستگرا


اطلاعات سپاه و

رئیس آن "طائب"

 دست بردار نیستند

بازداشت دوباره

دکتر خزعلی

 و انتقالش

به زندان اوین


سئوالی که بتدریج

جهانی می شود:

عبدالفتاح سلطانی چرا باید در زندان باشد؟


از جسد آیت الله کنی چه خبر؟


مهم ترین تصمیمات

نظام در برابر حوادث عراق

در روزهای گذشته و بموجب خبرهائی که در 24 ساعت گذشته به پیک نت رسیده، یک سلسله مذاکرات و تدابیر بسیار مهم در ارتباط با رویدادهای عراق در راس حاکمیت ج. اسلامی انجام و اتخاذ شده است که همگی نشان دهنده غلبه عقل بر احساسات و بهره گیری از تجربه تلخ جنگ ایران و عراق و جنگ 36 ساله در افغانستان است.

براساس خبرهائی که به ما رسیده:

1- نظام تصمیم قطعی گرفته است که از ورود مهاجرین شیعه به ایران جلوگیری کند، حتی در صورت نزدیکتر شدن داعش به شهرهای شیعه نشین و یا از هم پاشیدن دولت نوری المالکی. به همین منظور نزدیک به 5 هزار نیروی آموزش دیده سپاه که اغلب دارای تجربه جنگ عراق نیز هستند در روزهای اخیر، در مرزهای ایران و عراق مستقر شده اند. وظیفه آنها جلوگیری از ورود مهاجرین عراقی به ایران است. در جریان بحث هائی که منجر به این تصمیم قطعی شد، گرفتاری های امروز و آینده ترکیه و اردن که مهاجرین جنگ جاری در سوریه را پذیرفته و در خاک خود جای داده اند به کرات ذکر مثال شده است.

2- بودجه فوق العاده ای برای دعوت دوباره از رزمندگان بازنشسته و یا از سپاه رفته اما با سابقه سپاه برای اعزام به مرزهای ایران و عراق در نظر گرفته شده است. برای این افراد که پس از یک دوره فشرده و فوری به ماموریت مرزی اعزام خواهند شد، علاوه بر دریافتی ماهیانه ای که تاکنون داشته اند، ماهانه 15 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

3- هر نوع تحریک و تهییج جنگی- مذهبی، در داخل کشور بشدت کنترل خواهد شد و در چارچوب همین تصمیم همایش میدان امام حسین، با حضور فرماندهان ارتش و سپاه در جلسه فوق العاده شورای امنیت ملی در روز سوم تیرماه، عملا منحل و لغو شد و همین نظر به امام جمعه ها و صدا وسیما نیز ابلاغ شد.

4- در روزهای گذشته، حداقل دو هواپیمای نظامی با توافق امریکا و دولت عراق، تجهیزات جنگی و از جمله موشک های زمین به زمین از ایران به عراق منتقل کرده اند. شماری از کارشناسان نظامی ارتش و سپاه نیز همراه این دو محموله راهی عراق شده اند. ارسال این تجهیزات به همراه کارشناسان نظامی نیز، بخشی از تصمیم قطعی نظام برای خودداری در دخالت مستقیم در جنگ جاری در عراق و اعزام نیروی نظامی است.

5- سرلشگر قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس در چارچوب همین تصمیمات، تاکنون دو بار وارد عراق شده و مذاکراتی در عالی ترین سطح نظامی، مذهبی و دولتی داشته و از آن وسیع تر و جدی تر، دو بار با فرمانده نیروهای نظامی امریکا در عراق مذاکره داشته است. در هر دو دیدار، تصمیمات اخیر نظام در باره حوادث عراق ابلاغ شده است. از جمله کمک نظامی به ارتش عراق و مخالفت قاطع ایران با پذیرش مهاجرین شیعه عراق و همچنین تاکید بر خودداری از هرگونه دخالت در امور داخلی دولت عراق و سرنوشت آن.

(پیک نت، اخبار دریافتی را که در بالا خواندید بی کم و کاست در مضمون و با در نظر گرفتن برخی ملاحظات اجتناب ناپذیر برای محفوط ماندن منبع خبر خود، تنظیم و منتشر کرد.)


دیدار روحانی با خانواده بهشتی!


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ضرورتی به دخالت ایران در حوادث عراق نیست!


اوکرائین و گرجستان

پایگاه مقدم ناتو برای حمله به روسیه

ریانوستی – ترجمه رضا نافعی


اصناف زیر نظر اتاق اصناف

اتحادیه های کشور منحل شدند


اسم این نماینده های اصفهان را

در انتخابات بعدی فراموش نکنید!


منتخب اخبار روزهای گذشته:


تا کفن و دفن آیت الله کنی

آیت الله شاهرودی رئیس خبرگان شد


مصطفی تاج زاده:

70% سایتهای ضد دولت توسط سپاه اداره می شوند!


چکمه پوشان قدرت

چکمه زنان را بهانه کرده اند


پوستر توطئه ای که خنثی شد!

این پوستر همان تجمع توطئه آمیزی است که قرار بود بعد از ظهر سه شنبه در میدان امام حسین تهران برگزار شود و نام فرمانده کل سپاه و ارتش را هم بعنوان سخنران در آن قید کرده بودند. شورای امنیت ملی، که ریاست آن را رئیس جمهور است و دبیر آن سرلشگر دریادار شمخانی، همزمان با همین همایش که معلوم نیست چه دست هائی پشت آن بوده و با چه هدفی می خواهند ایران را آلوده رویدادهای عراق کنند، جلسه ای تشکیل داد که فرمانده کل سپاه و ارتش نیز به آن دعوت شدند و به این ترتیب جنجالی که کلید خورده بود پیش از آن که دری را بتواند باز کند، دری را قفل کرد. تاکنون هیچ مقام نظامی و غیر نظامی توضیح نداده است که با موافقت چه کس و یا کسانی نام فرماندهان کل ارتش و سپاه در این پوستر قید شده بود و آیا آنها اساسا خود درجریان چنین همایشی بودند؟

با سرنوشت ایران آنها که چند مداح را جلو می اندازند و خود پشت آنها پنهان اند، اینگونه بازی می کنند. اگر فرماندهان کل سپاه و ارتش در این همایش شرکت می کردند، حتی اگر دم از جنگ هم نمی زدند، بزرگترین جنجال خبری در جهان و بویژه در منطقه به راه افتاده بود.


با حضور پرفسور سمیعی و برای جمع کردن پول جهت تکمیل مرکز اعصاب تهران

همایش میلیارد و میلیونی

در برج میلاد تهران


1800 مداح سمنان شناسنامه گرفتند

مجلسی ها به فکر لب دریا و شلوار خانم ها!


اگر همین امروز آتش بس اعلام شود

عراق به سه منطقه

با سه دولت تقسیم شده است


 نظر اشپیگل خلاف تبلیغات ج. اسلامی است

داعش یک ارتش است نه یک گروهک تروریستی


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران


حکایتی است
این "فتنه"!


طرح زاد و ولد
در اس ام اس ها

در ارتباط با طرح زاد و ولد در مجلس، دهها پیام آلوده به لطیفه در روزهای اخیر دریافت داشته ایم که برخی از آنها قابل انتشار است و بسیاری حتی اگر خنده دار هم باشد انتشارش لازم نیست. همچنین طرح های جالب و خنده داری که همراه پیام ها رسیده است. از میان پیام ها، این یکی را قابل انتشار یافتیم:
«طرح تشویقی پیشنهاد به نمایندگان محترم مجلس جهت طرح و تصویب :
"به کسانی که دارای بچه های دوقلو بشوند یک همسر جدید مجانی اهدا خواهد شد !»


فاجعه ای

از نوع داعش

 به جنوب ایران

خواهد رسید؟

با درود- تیتر اول امروز پیک نت (چهارشنبه) مرا یاد مقاله ای انداخت که چندی پیش راجع به تقسیم  بندی یا مرزبندی جدید جغرافیایی در منطقه خاورمیانه در پیک نت گذاشته بودید که ضمیمه ی آن نیز یک نقشه بود که در آن عراق به چند قسمت تقسیم شده  بود، از جمله جنوبش که با بخشی از جنوب ایران ادغام و ایالت شیعی را تشکیل  داده بود. بنظر میرسد طرح خاور میانه بزرگ گام به گام و با موفقیت در حال  پیشروی است. حال کی نوبت به ایران برسد خدا داند. بد نیست آن مقاله را جهت
یادآوری در پیک نت روزهای آتی مجددا منتشر نماییدو البته در صورت صلاحدید.

پیروز باشید  - رضا


لطیفه روز!

 

چرا امثال علم الهدا و احمد جنتی و رئیس قوه قضائیه که طرفدار هدایت مردم به بهشت با زور هستند، به زور جلوی بهشت رفتن آیت الله کنی را گرفته اند!


گزارشی درباره

به یغما رفتن

شرکت ساخت

و توسعه حمل و نقل


سرقت مسلحانه

در جاده همدان - تهران

هم کتک را خوردند

و هم 16 کیلو طلا

را از دست دادند


در بانک انصار

فساد مالی

 و اخلاقی در

سازمان گزینش


به گوش خودم

در مجلس ختم درباره سایپا شنیدم

سلام- چند شب پیش، در مجلس ختم یکی از پیشکسوتان صنعت، آقای کنار دستی ام داشت برای نفرپشت سری با هیجان تعریف می کرد که فردی بنام "پوستین دوز" که امیدوارم اسمش را درست شنیده باشم، در دوران مدیریت خود شرکت لجستیک سایپا را تبدیل کرده بود به یک شرکت تجاری و بنام وارد کردن قطعات، اجناس قاچاق از پارچه، لوازم منزل و ... وارد می کرده است. اگر اشتباه نکنم با علامت دست و سر اشاره به واردات مواد مخدر هم می کرد.


من یک پاسدارم

سلام - من یک ایرانیم، یک مسلمان، یک رزمنده هشت سال دفاع مقدس، یک پاسدار، پاسداری که حضرت امام زمانی افتخار بوسیدن بازوان ما را می کرد. اکنون من نه حقوقی از جایی میگیرم، نه بیمه دارم، نه شغلی که بتوانم منبع درآمدی داشته باشم. ما که زمانی باعث افتخار و سربلندی نظام بودیم اکنون طوری شده که صدقه بر من حلال شده است. خیلی جاها جهت پیگیری کارم، وضعیت بازنشستگی ام و حق و حقوقم مراجعه کردم، اما هر کدام به نوعی من را به دیگری پاس کاری کردند. میخوام ببینم کسی که راه حرام خوردن نمیخواد برود و به اعتقادات دینی و مذهبی و به نظام وفادار و پایبند باشد تکلیفش چیست؟ آیا نان شب نباید داشته باشد؟  فقط به شما نصیحت می کنم که همه پاسدارها را به یک چوب نزنید. مثل من خیلی ها هستند.


مال برده

و مال باختگان

با احترام- یکی از سرشاخه های شبکه هرمی "پالینور" به ایران بازگشت. وی که ساکن شهر ساری می باشد با همکاری برادر خود مبالغ هنگفتی را به جیب زده و از کشور خارج شده بود که اکنون به ایران بازگشته و در زادگاه خود "ساری" مستقر شده است.

بازگشت وی به ایران ابتدا باعث خوشحالی مردم مالباخته شد، اما در کمال ناباوری ایشان با پشتوانه برخی از اشخاص حقیقی و حقوقی آلوده قصد بازگرداندن پولهای مردم مصیبت زده را ندارد.


از یک نامه دریافتی

از فراز

برج طوبی 2

فساد در

 قوه قضائیه را

ببینید


از یک گزارش دریافتی

مدیران دوران

 احمدی نژاد

هنوز در سایپا

لجستیک حاکم اند


اخوان المسلمین

در خاورمیانه

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)