ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 فروردین ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

سنگر بندی با چراغ خاموش

برای فتح مجلس دهم!

 
 
 
 

مخالفان دولت و بازندگان انتخابات 92 که به قول آیت الله جنتی "سنگر قوه مجریه" را از دست داده و باید دو سنگر مجلس خبرنگان و مجلس شورا را نگهدارند، شیانه روز نگران این دو انتخابات اند. این که شورای نگهبان تیغش خواهد برید و آنقدر رد صلاحیت خواهد کرد که اکثریت از کف راستگرایان در نیآید؟ انتخابات پرشور و با حضور مردم برگزار خواهد شد و یا فتیله آن را پائین خواهند کشید؟ دولت تا آن موقع، مذاکرات اتمی را به سر منزل رسانده و چنان تکانی به اقتصاد کشور خواهد داد که مردم در حمایت از آن پای صندوق های دو انتخابات شورا و خبرگان بروند؟ هاشمی رفسنجانی و خاتمی تا آنزمان همچنان درصحنه خواهد بود که نقشی شبیه انتخابات 92 را ایفاء کنند؟ موسوی و کروبی از حصر بیرون آمده و به میدان خواهند آمد؟

اینها نگرانی های بازندگان انتخابات 92 است و شبانه روز در حال رایزنی و سازماندهی برای دو انتخابات آینده اند.

از سوی دیگر رهبران اصلاح طلبان نیز با آن که می گویند هنوز زود است در باره انتخابات مجلس صحبت کنیم، اشاراتی در مصاحبه هایشان دارند که حکایت از تدارک انتخابات دو مجلس است.

درهمین ارتباط دو مصاحبه کوتاه با محمدرضا خاتمی و حجت الاسلام موسوی لاری را در همین شماره پیک نت می خوانید.

در صدر این تکاپوها و سازماندهی ها، مردم و هوشیاری و آگاهی آنها قرار دارند، که اگر بسیج آگاهانه شوند سرنوشت انتخابات دو مجلس خبرگان و شورا را علیرغم هر کارشکنی که شورای نگهبان و نهادهای قدرت بکنند تعیین خواهند کرد.

 

پیک نت 28 فروردین 

 
 

اشتراک گذاری: