ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 فروردین ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

در بند 350 اوین

چه گذشته و واقعیت چیست؟

 
 
 
 

بدنبال انتشار اخباری مبنی به حمله امنیتی به بند 350 زندان اوین، مدیر کل زندان‌های استان تهران می‌گوید هیچ‌گونه درگیری و ضرب ‌وشتمی بین ماموران و زندانیان بند 350 اوین روی نداده است. یک بازرسی ساده انجام شده که این بازرسی به صورت ماهانه و نوبه‌ای انجام می‌شود.
وزیر اطلاعات در گفتگویی کوتاه با خبرنگار «شرق» گفت: وزارت اطلاعات به‌زودی اطلاعیه‌ای در این‌باره منتشر خواهد کرد.
غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌های کل کشور در گفتگو با خبرگزاری «ایلنا» اخبار منتشر شده درباره درگیری در بند 350 اوین و شکستن دست‌و‌پای برخی از این زندانیان را تکذیب کرد.
« علی مطهری نماینده مردم تهران نیز به «قانون‌آنلاین» گفت: ماخواستار ملاقات این زندانیان با خانواده‌هایشان هستیم. امیدوارم چنین خبری حقیقت نداشته باشد. لااقل خانواده‌های این زندانیان سیاسی باید در جریان قضیه قرار بگیرند و اگر برخی از آنها به بیمارستان منتقل شده‌اند اجازه ملاقات به خانواده‌های‌ آنها داده شود. معلوم نیست چرا شدت عمل نشان داده شده و عده‌ای مصدوم و عده‌ای به زندان انفرادی منتقل شده‌اند. شاید برخی نهادهای اطلاعاتی موازی وزارت اطلاعات برای ایجاد مشکل برای دولت جدید دست به این اقدام زده‌اند. رییس‌جمهوری هم باید از حقوق شهروندان دفاع کند. ما این مساله را در مجلس پیگیری و از وزیر دادگستری سوال خواهیم کرد.

پیک نت 30 فروردین 

 
 

اشتراک گذاری: