ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 آذر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

واقعیاتی که پشت درهای بسته مطرح شد

در اجلاس "آنتالیا" چه گذشت

و چرا اخبار مهم آن منتشر نشد؟ 
 
 
 
 

 

ولادیمیر پوتین در نشست سران 20 کشور صنعتی در "آنتالیا"ی ترکیه که دولت ترکیه میزبان آن بود، گفت که نام دولت های حامی تروریسم و حاضر در نشست را اعلام می کنم! ما شواهد حمایت های مالی کشورهای عضو "گروه 20 " (جی 20) از تروریست های "خلافت اسلامی" را دراختیار داریم و در اختیار سران حاضر در جلسه می گذاریم.

"من از سیستم اطلاعاتی خودمان مواردی از حمایت های مالی واحدهای "حکومت اسلامی" از سوی اشخاص حقیقی در کشورهای متفاوت را ارائه دادم. شواهد ما اثبات می کنند که این حمایت های مالی از جانب 40 کشور و منجمله برخی کشورهای عضو نشست گروه 20 صورت می گیرند."

پوتین پس از آن که تصاویر ماهواره ای که نشان دهنده عملیات پر سود قاچاق نفت توسط نیروهای داعش بود را به گروه 20 نشان داد اضافه کرد:

من تصاویر گرفته شده از فضا را نیز در اختیار همکارانمان گذاردم. تصاویری که به طور واضح نشان دهنده ابعاد واقعی بازار قاچاق نفت و فرآورده های نفتی (در منطقه) می باشند. در این تصاویر کاروان کامیون هایی نشان داده می شوند که طول آن ها به ده ها کیلومتر می رسند و زمانی که از فاصله چهار هزار تا یک هزار متری از آسمان دیده می شوند، در حال حرکت در امتداد افق هستند.

پوتین عملاً چشم در چشم قدرت های حاضر در نشست 20 گفت که روسیه دقیقاً می داند که آن ها مشغول چه کاری هستند.

 : Russia Insider، 16 نوامبر 2015

 

پیک نت 3 آذر

 
 

اشتراک گذاری: