ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 آذر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

از کشورهای مختلف

در صفوف داعش سازمان یافته اند! 
 
 
 
 

داعش در مناطق تحت تصرف خود در عراق و سوریه ثروتی را در اختیار دارد که حدود 2 تریلیون دلار (دو هزار میلیارد دلار) برآورد می‌شود.

این اطلاعی است که روزنامه دیلی میل انگلیس منتشر کرده و اضافه کرده است:

مساحت مناطقی را که داعش در سوریه و عراق اشغال کرده برابر است با مساحت انگلستان. داعش را ابوبکرالبغدادی 40 ساله به همراه تعدادی از افسران ارتش دوران صدام حسین تاسیس کرد که حداقل یکی از افسران سابق نیروی هوائی سوریه نیز با آنها همکاری می کند. نام وی "حاجی بکر" است و در گذشته سرهنگ نیروی هوایی سوریه بوده است.

سه گروه "الانصار" که نیروهایی از عراق و سوریه هستند و "المجاهدون" که افراد خارجی چه عرب یا غیر عرب هستند و "المناصرون" که حقوق می‌گیرند و بعنوان نگهبانان در داعش استخدام شده اند.

در موصل و مناطق دیگر، داعش سلاح و تجهیزات سنگین نظامی در اختیار دارد که ارزش آنها به دو میلیارد دلار می‌رسد. این تسلیحات متعلق به ارتش عراق است که آمریکا به این دولت عراق داده اما اکنون در اختیار داعش است! در میان این تجهیزات تانک و خودروهای زرهی و توپخانه و مسلسل‌های سنگین و تفنگ وجود دارد.

مردان و زنان بسیاری نه فقط از اروپا یا ایالات متحده بلکه از روسیه، چین، ترکیه، چچن و گرجستان به داعش پیوسته‌اند. آنها در اردوگاه‌های داعش، آموزش فشرده می بینند و سپس آماده اجرای احکامی می شوند که بعنوان "َحکم شرعی" صادر می شوند. درآمد سالانه داعش حدود دو میلیارد دلار است.

 

پیک نت 3 آذر

 
 

اشتراک گذاری: