ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 شهریور 11  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سردار جوانی- حسین شریعتمداری

بازی یک قلُ، دو قلُ

با دولت و ملت ایران! 
 
 
 
 

 

سردار "یدالله جوانی" یک "قل" از دو قلی است که قل دومش حسین شریعتمداری است. ایشان دفتر سیاسی سپاه پاسداران را تبدیل به دفتر سیاسی یک حزب مسلح کرده بود و یک ارگان مطبوعاتی هم برای آن درست کرده بنام "صبح صادق". سردار جوانی که از مریدان مصباح یزدی و از همفکران دار و دسته احمدی نژاد نیز هست، سرانجام از سر دفتر سیاسی سپاه برداشته شد. یعنی جاکن شد، اما شیخ علی سعیدی که نماینده ولی فقیه در سپاه است، فورا او را مشاور خود کرد. اگر مردم ندانند در سپاه "کی به کیست؟" همه قافیه را خواهند باخت.

سردار جوانی از دفتر سیاسی سپاه جاکن شد اما هنوز در نشریه "صبح صادق" سرمقاله هائی می نویسد که تنها تفاوتش با سرمقاله های حسین شریعتمداری در کیهان آنست که سرمقاله های ایشان مجهز به چاشنی گلوله است و سرمقاله های شریعتمداری آلوده به جنگ روانی و اطلاعاتی که بازجوهای اطلاعات سپاه در اختیارش می گذارند. به این ترتیب دو دست یکدیگر را می شویند. "صبح صادق" و "کیهان"!

حالا این چند خط را از سرمقاله تازه ترین شماره صبح صادق به قلم سردار جوانی بخوانید: «از تاریخ ۲۳ تیرماه و انتشار بیانیه وین و آشکار شدن نشانه‌های توافق هسته‌ای، ادبیات تهدید دشمنان، بویژه آمریکایی‌ها علیه ملت ایران، نه ‌تنها تغییر نکرده و کم‌ رنگ نشده، بلکه پررنگ ‌تر هم شده است. مقامات کاخ سفید با صراحت به اعضای کنگره می‌گویند، اگر خواهان بمباران ایران هستید، از توافق حمایت کنید؛ زیرا با اجرایی شدن توافق، آمریکا با دسترسی به برخی از اطلاعات لازم برای عملیات، راحت ‌تر می‌تواند از گزینه نظامی استفاده کند. آقای اوباما با صراحت می‌گوید: با این توافق رئیس‌جمهور آمریکا در ۱۵ سال بعد، آسان‌تر می‌تواند گزینه جنگ علیه ایران را انتخاب کند. آیا جناب آقای روحانی این اظهارات مقامات آمریکایی را نمی‌شنوند و از آن بی‌خبر هستند؟»

خودمانیم، مو میزند این باصطلاح مقاله با نوشته های حسین شریعتمداری در کیهان؟

پیک نت 11 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: