ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

10 مرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

دست و پا زدن های احمدی نژاد

بنام عدالت و آزادی

پوست مردم جهان را کندند!

 
 
 
 

 

احمدی نژاد، از آنجا که دیگر تپه ای برای آباد کردن باقی نگذاشته، این روزها گفته که سرگرم تبیین خط امام است و به این بهانه هم مجالس سخنرانی با شرکت همفکرانش ترتیب میدهد. او که در دوران ریاست جمهوری اش یک مراسم استقبال از آیت الله خمینی مقوائی در فرودگاه مهرآباد ترتیب داده بود و ورود او را تبیین کرده بود، در نخستین سخنرانی تبیین خط امام با حضور آن دسته از همکارانش که هنوز به معاونان زندانی او نپوسته اند، یعنی آقایان مجتبی ثمره هاشمی، محسن نامجو، علی نیکزاد، خسرو معتضد، مرتضی تمدن، علی اکبر جوانفکر، مهدی غضنفری، بهروز مرادی و … در دانشگاه خود ساخته اما هنوز پا در هوای ایرانیان گفت:

"در اینجا قرار نیست پاسخ هجمه های گسترده به دولت های نهم و دهم را بدهیم. امروز هرکس در وجودش انگیزه نادرستی دارد، بهانه ای پیدا می کند برای هجمه و توهین به دولت های نهم و دهم، هر کس هرچه در دست دارد می زند، یک نفر سنگ و دیگری لگد می زند، یکی با شمشیر و دیگری با نیزه می زند، در واقع از شش جهت هجوم آورده اند."

احمدی نژاد که بی دلیل و بهانه، در هر جمله سخنرانی اش یکبار چايلوسی علی خامنه ای را می کرد، در ادامه گفت:

"رهبر معظم انقلاب دو علت را برای حمله به دولت های نهم و دهم ذکر کرده اند که در آخرین دیدارشان با هیات دولت دهم نیز این دو مورد را متذکر شدند. یکی زنده کردن ارزش های انقلاب و سردست گرفتن آن ها و دیگری خدمت به مردم.

ما موجودیتی نداریم الا به همان میزانی که در مسیر امام عصر (عج) قدم بر می داریم. در دنیا خیلی ها از عدالت و آزادی سخن گفتند اما در عمل پوست مردم را کندند، امروز می بینیم چه خفقانی در جهان وجود دارد.

ما اهل دعوا و فحاشی نیستیم، این اعمال متعلق به عقب افتاده های تاریخ است، ما به کسی جز آمریکا هجمه نمی کنیم. (معلوم نیست چرا یکباره اسرائیل را دور زد؟)

 

پیک نت: در جستجوی انگیزه این تلاش های احمدی نژاد به تفسیر عنوان نخست این شماره پیک نت مراجعه کنید!

پیک نت 10 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: