ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

10 مرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

تازه ترین در افشانی دبیر حقوق بشر ج. اسلامی

وقتی تره به تخمش میره

جواد لاریجانی نباید به رهبر بره؟

 
 
 
 
 

 

شاید به ندرت در کشوری و نظامی یافت شود مسئول و مقام حکومتی که مستقیما شخصیت های جهانی را متهم کند و خود نیز آنها را محکوم و به هیچ کس هم پاسخگو نباشد. جمهوری اسلامی از این جمله معدود کشورهاست.

محمد جواد لاریجانی که ما نمی خواهیم اشاره کنیم خود در مظان چه اتهاماتی است، اکنون سالهاست که بعنوان سخنگوی حقوق بشر در قوه قضائیه و در جمهوری اسلامی نظر میدهد و تبعا باید حداقل او مقامی باشد که سنجیده دهان باز کند زیرا مدعی مراعات حقوق بشر است!

ایشان که دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی است، در باره پرت و پلاهائی که اخیر بنام ویکی لیکس علیه احمد شهید مسئول میز حقوق بشر ایران در سازمان ملل منتشر شد و خود ویکی لیکس آن را تکذیب کرده، گفته است:

این آقایی که به عنوان گزارشگر حقوق بشر گذاشته اند اصلا حفظ ظاهر هم نمی کند و از روزی که حکم گرفته تبدیل شده به هنرپیشه رسانه هایی که بر ضد ما تبلیغ می کنند. این آقا از این رسانه به رسانه دیگر می رود، حداقل ژست گزارشگری را داشته باش، وی چیزی تهیه کرده است با 2000 ادعا، ادعایی که راستی آزمایی نشود فایده‌ای ندارد.

ایشان به نوشته ویکی لیکس (که البته تکذیب شده اما لاریجانی به آن چسبیده) یک میلیون دلار از سفارت عربستان در کویت پول گرفته.

مهاجرانی وزیر ارشاد دولت خاتمی هم که با احمد شهید در انگلستان زندگی می کند از عربستان پول گرفته. مهاجرانی یکماه پیش وقتی اسناد ویکی لیکس را نشانش دادند که برای کمک تحصیل فرزندانش پول گرفته از خجالت گونه هایش سرخ شد.

لاریجانی گفت: ایران بزرگ‌ترین دموکراسی منطقه را دارد، در برخی از کشورهای همسایه ما زنان حق رانندگی ندارند، مردم برای یک رأی در خیابان ها کشته می شوند اما چون دوستان کشورهای غربی هستند حقوق بشرشان مشکلی ندارد. پادشاه عربستان پذیرفته و پسر مهاجرانی در حلقه فرزندان ندیمان عبدالوهاب قرار گرفته است.

درحالیکه ایران بزرگ‌ترین دموکراسی منطقه را دارد. در برخی از کشورهای همسایه ما زنان حق رانندگی ندارند، مردم برای یک رأی در خیابان‌ها کشته می شوند.

 

چقدر ضرب المثل های ایرانی گویا و شیرین اند. این ضرب المثل را بخوانید: تره به تخمش میره، حسنی به باباش!

 

وقتی رهبر جمهوری اسلامی اعترافات زیر شکنجه را اقرار در محیط امن و آرامش و آسایش زندان اوین اعلام می کند، آقا جواد نباید پا منبری بخواند و مزخرفات بالا را بگوید؟

فرض کنیم یک دادگاه بین المللی تشکیل شود و این آقای لاریجانی را برای پاسخگوئی نه در باره زندان ها و اعدام ها و شکنجه ها و انواع جنایات خیابانی و بیابانی در ایران، بلکه برای اثبات همین ادعاهائی که مطرح کرده احضار کنند، جرات می کند برود؟ برود چه بگوید؟ بگوید حرف های جنگ تبلیغاتی زده؟ گریبانش را نمی گیرند که سند بیار ببینیم کی از کی پول گرفته؟

پیک نت 10 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: