ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 مرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سرلشگر فیروزآبادی

تظاهرات مردم در عراق

زیر سر غیر مسلمانان است! 
 
 
 
 

سرلشکر فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگویی تازه که سایت "تبیین" آن را منتشر کرد در باره آینده داعش و تظاهرات مردم در شهرهای عراق علیه فساد دولتی نظراتی را مطرح کرد که خلاصه آن را می خوانید:

1- دولت‌ مرکزی‌ عراق خوب عمل‌ کرده است و با به دست آوردن موفقیت‌های مهم در تثبیت حاکمیت عراق و حفظ تمامیت ارضی و استقلال این کشور، در برابر دشمنان موفق بوده است. بعضی کمبودها مصنوعی است و فراخوان تظاهرات خیابانی با تحریک گروه های خاص و بعضاً غیرمسلمان انجام شده است. منفجر کردن خطوط انتقال برق ایران به عراق و خرابکاری های دیگری که صورت گرفته در جهت ناکار آمد جلوه دادن دولت این کشور بوده است.

2- در سوریه، دولت مرکزی جان دوباره‌ای گرفته است و به پیروزی‌های مهمی در جبهه های مختلف نائل آمده است. حکومت سوریه نشان داد از استقامت لازم برخوردار است و قدرت حفظ منافع ملی و حدود قانون اساسی خود را دارد. داعش و هم پیمانان آن در حال متلاشی شدن هستند و زیر چرخ های تحولات آینده حذف خواهند شد.

3- در یمن پیروزی از آن مقاومت در این کشور است. هر چند با هزینه های میلیاردی و بسیج مزدوران دلاری خبرهایی درست می کنند ولی این تحرکات ریشه در زمین و در دل مردم یمن ندارد و طبیعتاً با همان سرعتی که پدید می آید از صحنه خارج خواهد شد.

4- در بحرین نیز خواست مردم غیر قابل سرکوب است و دولت بحرین تا فرصت باقی است بایستی با نخبگان ملت به تفاهم رسیده و رهبران مردم را از زندان آزاد کند تا تحولات بتواند مسیر مثبت خود را به نفع دولت و مردم بحرین طی کند.

پیک نت 19 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: