ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

31 فروردین  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

نامه ای دولتی به صدا و سیما

تا صدای مردم درنیآمده

مسابقات ورزشی را پخش کنید 
 
 
 
 

 

جمهوری اسلامی در خارج از ایران درگیر فعالیت های اتمی و تولید موشک های بالستیک (قادر به حمل کلاهک اتمی) است و با نمایندگان 6 قدرت جهان مذاکره می کند و در داخل کشور درگیر حجاب و ابتدائی ترین حقوق انسانی درحد حضور یا عدم حضور زنان در سالن های مسابقات ورزشی. هرکس از دور این صحنه را نگاه کند، انگشت حیرت به دهان می گیرد. در خارج از ایران نخست وزیر اسرائیل آب روی آتش می ریزد تا بلکه جنگی را علیه ایران دامن بزند، و در داخل کشور مداحی بنام "ارضی" برای دولت شاخ و شانه می کشد که نباید اجازه بدهد زنان به سالن مسابقات بروند زیرا انقلاب سست می شود!

از یک طرف پز دانشمندان اتمی را رهبر جمهوری اسلامی میدهد و از طرف دیگر صدا و سیما در هفت خان پخش مسابقات فوتبال است! در خارج با عربستان درگیری بالا گرفته و در داخل بین فدراسیون فوتبال و صدا و سیما!

دبیر شورای امنیت کشور که در عین حال معاون انتظامی وزیر کشور نیز هست، با ارسال نامه ای به رئیس جدید صدا و سیما "محمد سرافراز" که آن را  پایگاه خبری فدراسیون فوتبال منتشر کرده نوشته است:

در پی اختلاف پیش آمده بین سازمان صدا و سیما و سازمان لیگ فوتبال در رابطه با حق پخش مسابقات ورزشی جلسات متعددی در شورای امنیت کشور و کمیسیون‌های زیر مجموع تشکیل شد. این جلسات در نهایت منجر به قراردادی میان سازمان صدا و سیمای و سازمان لیگ فوتبال شد.

هفتم آبان ماه سال ۹۳ نیز هیات وزیران همین مسئله را مورد بررسی قرار داد و توافق سه جانبه ای بین وزرای کشور، ورزش و جوانان از یکطرف و رئیس سازمان صدا و سیمای از طرف دیگر به امضاء رسید. لطفا آن ن آن آن توافقنامه را اجرا کنید تا از هرگونه تنش اجتماعی ناشی ازعدم پخش مسابقات ورزشی جلوگیری شود.

پیک نت  31 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: