ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 اسفند ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گزارش دریافتی از بندر انزلی

قتل قصاب اهل ماسال

خبر داغ و روز گیلان است!

 
 
 
 

 

در بندر انزلی این گزارش درباره قتل قصاب ماسالی برای پیک نت ارسال شده است:

«قصابی كه در پمپ بنزین غازیان انزلی كشته شد، چند برادر داشت كه به یكی از آنها که گفته می شود در کار قاچاق عتیقه بوده سال گذشته تیراندازی شده بود اما کشته نشد.  بین مردم دو شایعه وجود دارد:

1- کسانی که سال گذشته برادر این قصاب را هدف گرفته اما نتوانسته بودند او را بکشند چند شب پیش قصاب مقتول او را با برادرش اشتباه کرده و به قصد تمام کردن کار به وی در پمپ بنزین تیراندازی کردند. بنابراین، قصاب که طهمورث بلالی نام داشت به اشتباه كشته شد.

 

2- برادر قصاب كه پارسال به او تیراندازی شد اما کشته نشد؛ پیش از این سوء قصد در یك تصادف رانندگی موجب کشته شدن پسر جوانی شد، اما در دادگاه بی گناه شناخته شد و مقصر ماشین مقابل اعلام شد. پدر این پسر جوان این حكم رو قبول نكرد و همه جا گفته بود انتقام پسرم را خواهم گرفت.

شاید به همین دلیل باشد که فعلا اولین كسی كه در ارتباط با قتل قصاب بازداشت شده  پدر همین پسر است که البته به قصاب به اشتباه و به جای برادرش تیراندازی کرده و یا شاید هم مستقیم و با آگاهی اینطور انتقام گرفته است.

هیچکدام از شایعات و حدسیات مردم هنوز قطعیت ندارد و من صرفا برای کامل کردن اطلاعات شما اینها را نوشتم و همراه با عکس اعلام مجلس ترحیم مقتول فرستادم.

 

گزارش روز گذشته پیک نت در باره این قتل در ستون منتخب اخبار بخش اخبار شهرستان به شرح زیر منتشر شده بود:

گذشت زمانی که قصاب را با چاقو از پای در می آوردند. حالا حرف اول و آخر را در ایران گلوله می زند. از جمله، جمعه شب گذشته یک قصاب اهل ماسال که در بندر انزلی قصابی داشت در پمپ بنزین انزلی با شش گلوله به قتل رسید. برای پر کردن اتومبیلش وارد بمپ بنزین شده بود که سرنشینان یک اتومبیل دیگر که او را تعقیب کرده بودند وی را به گلوله بستند. قصاب که آدم ورزیده ای بود توانست پشت فرمان نشسته و خود را به بیمارستان برساند اما قبل از انتقال به داخل بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کرد. حادثه ساعت 10 شب روی داد و مهاجمین نیز پس از کشتن قصاب 43 ساله گریختند. هیچ سایت و خبرگزاری اسم مقتول را ننوشته اند و عکسی هم از قتل منتشر نکرده اند اما در عوض مدام اسم جناب سرهنگی که اظهار نظر فرموده را همراه با صفاتی نظیر "قتل کثیف" و ... را منتشر کرده اند!!  شیوه خبر نویسی در جمهوری اسلامی!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: