ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 اسفند ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سه ماه پیش از انتخابات 92

گزارش فاجعه را

این سه تن نزد رهبر بردند!
 
 
 
 

این عکس مربوط به سال 1392 است. چند ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری که در آن ابتدا هاشمی رفسنجانی خود را نامزد انتخابات کرد و پس از رد صلاحیت او توسط شورای نگهبان حسن روحانی در میدان رقابت ماند و پیروز هم شد.

این سه تن در آن چند ماه پایان ریاست جمهوری احمدی نژاد با وقت قبلی به دیدار رهبر جمهوری اسلامی رفتند و با آمار و ارقام و اطلاعات دقیق به او نشان دادند که نظام در حال سقوط است و  اگر چاره ای اندیشیده نشود جلوی این سقوط را نمی توان گرفت. تحریم ها، خطر حمله نظامی به ایران، غارت پول نفت، بلوکه شدن پولهای ایران در خارج، مناسبات نزدیک به صفر با جهان و ...

آنها که پس از دیدار طولانی با رهبر جمهوری اسلامی تاکید کردند که این دیدار انتخاباتی نبود بلکه هدف از آن ارائه گزارش وضع مملکت بود. بیش از این چیزی نگفتند و مهر سکوت بر لب زدند. انتخابات 92 نمی توانست به سبک انتخابات 88 برگزار شود زیرا بیم شورش مردم بسیار جدی تر و دارای زمینه های بسیار قوی تر از 88 بود. رهبر همین را فهمید و پذیرفت که از "حق الناس" حمایت کند! یعنی هرچه از صندوق ها بیرون آمد پذیرفته شود و درجریان انتخابات هم تقلب نشود. پس از بیرون آمدن روحانی از صندوق های رای، حجت الاسلام مجید انصاری (نفر اول سمت راست عکس) شد معاون پارلمانی روحانی، جهانگیری (وسط) شد معاون اول روحانی و موسوی لاری (وزیر کشور دولت خاتمی و عضو مجمع روحانیون مبارز) در جمع مجمع و در کنار خاتمی باقی ماند و هدایت اصلاح طلبان در انتخابات را برعهده گرفت.

خیلی ها می دانند، اما رهبر جمهوری اسلامی بیشتر از هرکسی میداند وضع مملکت در چه شرایط بحرانی بود که روحانی سکاندار شد اما علیرغم همه این اطلاعات و آگاهی ها، به مخالفان دولت و همانها که مملکت را به خاک سیاه نشاندند باز هم میدان داد و از محاکمه سران فاجعه جلوگیری کرد. به این بهانه که محاکمه احمدی نژاد یعنی تبرئه موسوی!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: