ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 اسفند ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آخرین افاضات امام جمعه مشهد در سال 95

امام جمعه ها در ج. اسلامی

زبان مردمند و یا زبان رهبر؟

 
 
 
 

پیش از پایان سال 95، این افاضات علم الهدای امام جمعه چاپلوس مشهد در آخرین جمعه سال 95 خواندنی است. او که هنوز با تفنگ در نماز جمعه ظاهر می شود، گفته است که تریبون نماز جمعه مخصوص طرح مطالبات رهبری است!

روی دیگر این سخن چاپلوسانه اینست که گوئی رهبر خودش زبان ندارد و امثال علم الهدا و جنتی و سید احمد خاتمی و ... به جای او سخن می گویند! این درحالی است که اغلب در طول هفته به مناسبت و بی مناسب عده ای را در حسینیه رهبری برای سخنرانی او جمع می کنند و این تازه همه ماجرا نیست. اغلب یک نوبت مقامات قضائی، نوبتی دیگر نمایندگان مجلس و یا هیات دولت و یا سران نظام و یا در روزهای مذهبی و یا مناسبت های نظامی و یا دیدار با فرماندهان سه نیروی ارتش و سپاه که به دیدار وی می روند او سخنرانی می کند و سالی چند بار هم امام جمعه تهران می شود.

امام جمعه مشهد در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه خود گفت:

"رهبری فرمودند که دولت زحماتی را در جهت اقتصاد مقاومتی کشیده و ستاد اقتصاد مقاومتی با مسئولیت معاون اول رئیس جمهوری تشکیل داده، اما مجموعه کارهایی که دولت در این راستا انجام داده به مردم نشان داده نشده است ما در صدد دولت ستیزی نیستیم و در کنار زحماتی که دولت برای اقتصاد مقاومتی کشیده، قصد نمک نشناسی از کسانی که با اخلاص زحمت کشیدند و مدیریت اجرایی کشور را اداره کردند، را نداریم


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: