ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مرور مطبوعات 16 دیماه

آمران و ارباب های زنجانی را

همه می شناسند اما نام نمی برند

 
 
 
 

 ۱ - ایران
- کرباسچی: شاید خدای نکرده کسالتی یا اتفاقی برای روحانی پیش آمد، باید نامزد پوششی وجود داشته باشد. این موضوع نه یک بلوف است و نه اینکه بخواهند کسی را بترسانند.
۲ - آرمان
- تاجگردون: آمرین پرونده زنجانی می خواهند کاندیدا شوند، آمرین برای خودشان " راست راست می گردند" بنده یکی دو نفر از آنها را می بینم میگویند ، کاندیدای ریاست جمهوری هستم در حالی که آمر این موضوع بودند.
۳ - جمهوری اسلامی
- دادستان کل کشور هشدار داد : وسوسه مالی و جنسی قضات را تهدید می کند.
۴ - آفتاب
- سرمقاله: دیروز آیت الله مکارم شیرازی فرمودند در حالی در شبکه های اجتماعی در مورد گورخوابی غوغا شده است که در آمریکا صدها هزار نفر کارتن خواب هستند و حتی بخشی از مردم این کشور کنار فاضلاب می خوابند . .. آقایان ! آنها هرچه می خواهند داشته باشند؛ ما برای مردم خود چه کرده ایم.
۵ - اعتماد
- آیت الله مصباح یزدی : هرچقدر امکانات رفاهی بیشتر شود زمینه برای گناه جامعه بیشتر می شود.
۶ - جام جم
- أیت الله مکارم شیرازی : رئیس جمهور باید برای معضل و مشکلات فضای مجازی تدبیر اساسی داشته باشد .این مرجع تقلید افزود : بلوغ زودرس در نوجوانان یکی از مشکلات ناشی از فضای مجازی است.
۷ - همشهری
- رئیس کمیسیون کسب و کار اتاق بازرگانی : واردات خودرو مکروه است.
۸ - وطن امروز
- بذرپاش : زمانی که تضارب آرا میان نخبگان سیاسی کشور منجر به هم افزایی نمی شود دوگانه سوزها میدان دار می شوند.
۹ - شرق
- اسدالله عسگر اولادی (ملقب به اردک پیر) گفت: دولت فعلی ما یعنی آقای روحانی " که قربانشان شوم و ان شاءالله چهار سال دیگر را هم رأی می آورند " اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی را قبول ندارند ( یک ماه قبل من به همراه چند نفر از دوستان از "آقا" تقاضا کردیم که اجازه بدهید ما 4_5 نفر که مورد اعتماد شما هستیم برویم در ستاد " اقتصاد مقاومتی " دولت که ما را مشاور کنند ،آقا هم به رئیس جمهور گفتند ، ما هم طبق دستور آقا رفتیم پیش رئیس جمهور ، خیلی صمیمانه در اتاق خاص خودش نشستیم ، گفت کارها دارد ردیف می شود ، اما در نهایت ما را راه ندادند / مصاحبه عسگر اولادی با روزنامه قدس 29مهر95)
 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 دی

 
 

اشتراک گذاری: