منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 آبان  ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب خبرهای سیاسی – اجتماعی

 

در روزهای اخیر پس از انتخابات ریاست جمهوری امریکا و پیروزی ترامپ، طرفداران آقای خامنه ای خیلی ذوق کرده اند که ایشان در آخرین سخنرانی اش که هفته گذشته - قبل از این انتخابات- باز میگردد گفته است: " اینها که یک زن است و یک مرد فساد امریکا را نشان دادند و اتفاقا آن یکی که صریح تر حرف می زند با استقبال مردم روبرو شده".

 این سخن چند پهلوی آقای خامنه ای که چاشنی آن تاکید روی 40 در صد مردم فقیر امریکا بود که ترامپ در تبلیغات انتخاباتی اش اعلام کرده بود، آنچنان از داخل بیت رهبری تبلیغ می شود که انگار ایشان تنها کسی بوده در جهان که پیروزی ترامپ را پیش بینی کرده است!!

نه تنها  از آن سخن چند پهلوی آقای خامنه ای چنین استنباطی بدست نمی آمد، بلکه سخنان امام جمعه ها که بر مبنای سخنان ایشان خطبه نماز جمعه خواندند هم چنین استنباطی بدست نیآمد. آن هفته گذشته و این هفته، پس از انتخابات رسید. اتفاقا در نماز جمعه دیروز که به بعد از  اعلام نتایج انتخابات امریکا باز می گردد علم الهدا امام جمعه مشهد که خیلی هم پامنبری خوان رهبر است، همان پرت و پلاهای دوران تبلیغات انتخاباتی امریکا را تکرار کرد که هدایت آنها در اختیار رسانه های امریکا بود و رهبر نیز تحت تاثیر همان تبلیغات سخنرانی کرده بود. درحالیکه مسائل بسیار مهم و استراتژیکی در انتخابات اخیر امریکا مطرح بود که حالا کم کم در حال بازگشائی است، از جمله در موضع گیری های دولت آلمان و یا مقامات اتحادیه اروپا که نگران برداشته شدن دست امریکا از پشت اروپا هستند. علم الهدا گفت:

« رئیس جمهور جدید آمریکا از تجاوز به یک دختر 13 ساله چشم پوشی نکرد. حیرت و ضلالت از این بالاتر که در کشوری که ادعای مردم‌سالاری‌اش گوش بشر را کر کرده است، زعامت و سرپرستی چنین فردی مورد پذیرش واقع شده است. آیا جهالت و حیرت و ضلالت از این بدتر؟ این جهالت امروز نمادش را در دنیا به بشریت نشان داده است. متاسفانه یک عده انسانی که ادعای سیاستمداری در مملکت ما دارند درصدد توسعه تعامل با چنین موجوداتی هستند، خط توسعه تعامل با این افراد را پیگیری می‌کنند، اصلاً فرقی ندارد چه کسی رئیس جمهور آمریکا باشد.»

 

 

 

گزینه های اصولگرایان برای انتخابات

http://www.jamaran.ir/fa/n149709

تعویق دادگاه 7 فعال سیاسی

http://etedaal.ir/fa/news/159227

راز جلسه انتخاباتی موتلفه!

http://www.khabaronline.ir/detail/599596/Politics/parties

لایحه مقابله با حیوان آزاری

http://www.khabaronline.ir/(X(1)S(h1cz4ekqagb4owefwhdwvjmo))/detail/599647/society/environment

حیرت علم الهدا از رئیس جمهوری ترامپ

http://khordadnews.ir/fa/news/187695

تخلف در شهرداری محرز است

http://baharnews.ir/news/120241/

هزینه ایجاد هر شغل!

http://www.entekhab.ir/fa/news/303787

هفت روزنه فساد در شهرداری

http://etedaal.ir/fa/news/159249

طرح ساماندهی زنان

http://aftabnews.ir/fa/news/407650

سن امید به زندگی در ایران

http://www.entekhab.ir/fa/news/303679

آبگرفتگی برج آزادی

http://khordadnews.ir/fa/news/187650


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 آبان

 
 

اشتراک گذاری: