ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 آبان ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در هیچ کشور جهان نمونه ندارد

دادستان تهران در پوست "قوام"

آن که شاه را هم قبول نداشت! 
 
 
 
 

 

دادستان تهران روز گذشته یک مصاحبه خبری کرد. اگر کسی چشمش را ببندد و نفر دیگری فصول این مصاحبه را برایش بخواند و یا همین فصول از رادیو پخش شود، بیانیه قوام السلطنه پس از برکناری مصدق توسط شاه و صدور حکم نخست وزیری برای قوام برایش تداعی می شود. بیانیه قوام با این جمله آغاز شد " کشتی بان را سیاستی دیگر آمد"

البته آن کشتی بان سه روز بیشتر دوام نیآورد و سقوط کرد و دوباره مصدق به نخست وزیری بازگشت.

دادستان تهران متاثر از جلسه اخیر در حضور رهبر جمهوری اسلامی که در آن تابلوی تمام نمای دوران رهبری وی بعنوان بحران اجتماعی و آسیب های عميق اجتماعی مطرح شد، در تمام زمینه ها در حد فرماندار نظامی تهران سخن گفته است. از فیلم و سینما تا روزنامه و اینترنت، از ماهواره تا طلاق، از اعتیاد تا رد مخالفت روحانی با برخی اقدامات علیه آزادی مردم و خلاصه در تمام امور. بخوانید و به خود پاسخ بدهید که در کدام مملکت جهان یکنفر بعنوان دادستان یک شهر به خود اجازه می دهد اینگونه همگان را تهدید کند، برای همه خط و نشان بکشد و در همه امور دخالت کند:

1- ممکن است عدول از ارزش‌های دینی و انقلابی در سینما به برخی برنامه‌های نهادهای فرهنگی از جمله صدا و سیما تسری پیدا کند، از سازمان مذکور خواستيم به این آسیب توجه نماید.

2- مهاجرت و حاشیه‌نشینی یکی از زمینه‌های ارتکاب جرم و افزایش آمار اقدامات مجرمانه است. باید بخشی از درآمدها و بودجه‌های مصوب برای ایجاد جاذبه و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها هزینه شود.

3- اعتیاد، ترک تحصیل و مشروبات الکلی سه محور آسیب در مدارس است. باید پلیس اطفال تشکیل شود.

4- کاهش سن ازدواج، دوستان ناباب، وضعیت فضای مجازی، آثار منفی برخی فیلم‌های سینمایی، تفریحات غیرسالم و مشروبات الکلی از آسیب هائی است که با احیای پیام قرآن و اسلام در موضوع عفاف و حجاب باید مورد توجه دستگاه‌های فرهنگی به ویژه سازمان صدا و سیما قرار ‌گیرد.

5- برخی مسئولان با ارائه آمارهایی به طور مثال این که ۶۰ درصد مردم از ماهواره استفاده می‌کنند، در صدد نفی اقدامات پلیس و دادستانی در مقابله با ماهواره و جمع‌آوری تجهیزات آن هستند. این در حالی است که خرید، فروش، نگه‌داری و هر اقدام دیگری بر روی تجهیزات دریافت از ماهواره، مطابق قانون ممنوع است و  مسئولان نباید مانع انجام وظیفه مأمورین پلیس در مبارزه با جمع‌آوری تجهیزات ماهواره شوند.

6- تبلیغات فیلم‌ها و کالاهای ایرانی در شبکه‌های ماهواره‌ای معاند ممنوع است و مسئولان فرهنگی کشور باید دستورات قضایی دادستانی در این زمینه را اجرا کنند.

7-  سازمان صدا و سیما می‌تواند با تهیه‌ و پخش برنامه‌های جذاب و مناسب، مقابل شبکه‌های ماهواره‌ای بایستد.

8- یک کارشناس آمریکایی که تغییرات در ایران تا 15 سال روی خواهد داد. آنها برای ترویج فساد و فحشا در میان جوانان و افول کانون خانواده برنامه‌ریزی نموده اند.

9- با تکمیل تحقیقات پرونده یاشار سلطانی (سر دبیر مجله معماران) نامبرده با تبدیل قرار تأمین آزاد شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 23 آبان

 
 

اشتراک گذاری: