ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 آبان ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنان روز گذشته او

رئیس قوه قضائیه هنوز در

شوک نتیجه انتخابات امریکاست

 
 
 
 

 

رئیس قوه قضائیه "آملی لاریجانی" نیز دیروز با اندک تغییری در مواضع گذشته خود در باره ترامپ؛ و تکرار حرف هائی که علی لاریجانی رئیس قوه مقننه دیروز توصیه کرد نگویند، در جلسه مسئولان عالی قضایی گفت:

نتیجه انتخابات امریکا، شوک بزرگی به جامعه آمریکا و دنیا مخصوصاً کشورهای غربی وارد کرد و واقعا پیش زمینه و نتیجه این انتخابات بسیار عجیب بود.

از سویی اظهارات کاندیدهای ریاست جمهوری آمریکا در دوران رقابت عجیب و افشاگرانه بود و از سوی دیگرمردم آمریکا به کسی رای دادند که هیئت حاکمه این کشور را فاسد و موجب بدبختی آمریکا می داند. بنابراین نتیجه انتخابات این کشور یک «نه» بزرگ به هیئت حاکمه آمریکا و سیاست های آن بود.

اگر یک نظام سیاسی به نقطه ای برسد که مردم ناچار باشند همیشه بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنند یعنی آن نظام به بن بست رسیده است.

برجام یک برنامه اقدام مشترک است که از نظر ما در مجموع اشکالی نداشت ولی در مقام اجرا با موانع و مشکلاتی روبرو شد. ما نمی گوییم که جمهوری اسلامی از برجام نفعی نمی برد اما در مجموع منتی بر سر ایران نیست که حالا یک نفر بگوید برجام را پاره می کنیم. چنین کاری اثری برای جمهوری اسلامی ندارد زیرا در موازنه ایجاد شده سنگینی کفه ترازو به سمت ایران نیست که حالا با تهدید برجام منافع ایران با چالش مواجه شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 آبان

 
 

اشتراک گذاری: