ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 مرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مرور مطبوعات 17 مرداد

تلاش مخالفان دولت

برای بردن روحانی به مسلخ جنتی 
 
 
 
 

 

1- روزنامه رسالت به نقل از احمد توکلی نماینده مجلس نهم نوشت:  اگر دولت با حرام خواری برخورد نکند، تک دوره ای می شود.

آیت اله مکارم: سرمایه زیادی صرف حقوق های نجومی؛ سفر خارجی و همایش های غیر ضروری می شود.

حاج اسداله عسکراولادی: پس از برجام هیئت های تجاری کشورهای اروپایی به نام گسترش مراودات اقتصادی به ایران سرازیر شدند اما در واقع برای فروش کالاهای خود آمده بودند .

چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: اگر لایحه برنامه ششم از سوی مجلس رد نشود فاتحه شوراها خوانده می شود.

یک عضو کمیسیون امنیت مجلس هم به سیم آخر زد و گفت: اگر آمریکا به تعهداتش عمل نکند، 13آبان " برجام " را آتش می زنیم .

2- وطن امروز به نقل از دکتر زرشناس نوشت: رئیس جمهور طوری صحبت می کند که گویی تصورش این است، آنچه اقتصاد ایران را از رونق انداخته یا موجب بیکاری و فقر گسترده شد، تحریم است .

3- جام جم: خورشیدی سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: مردم مطمئن باشند کالای قاچاق سوزانده می شود و یا از کشور خارج و به تعبیری صادر می شود .

4 - همشهری در صفحه سوم خود یادداشتی بمناسبت روز خبرنگار از مهدی چمران رئیس شورای شهر به چاپ رسانده است بنام "در شرافت قلم!"

5- کیهان به نقل از اصغرزاده نوشت: از نگاه مردم، دولت فاقد صلاحیت اخلاقی شده است .

6 -اعتماد در صفحه 7 خود مقاله ای در مورد سالروز امضای معاهده استعماری انگلیس و ایران -قرارداد 1919 – داشت و نوشت: عدم تصویب قرارداد 1919، انگلیس را واداشت تا طرح کودتای سوم اسفند 1299 خورشیدی را به اجرا در آورد .

7 - آفتاب یزد به جای اینکه دلیل را پیدا کند و اعلام کند از مردم پرسیده: علت آتش سوزی های سریالی در مجتمع های پتروشیمی های کشور چیست؟.

8 - روزنامه شرق از قول کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان نوشت: تأیید صلاحیت برای یک دوره است. (به زبان بی زبانی یعنی صلاحیت روحانی باید دوباره توسط شورای نگهبان تایید شود و همه جنجال و تخریبی که تمام رسانه های مخالف دولت به راه انداخته اند برای رسیدن به همین هدف است)

9 - روزنامه ایران از نقد و بررسی کارنامه ادبی هوشنگ ابتهاج ( ه.ا سایه ) یکشنبه شب 17 مرداد ساعت 21 در کانال 4 سیما نوشت. همین روزنامه درباره نرخ سود بانکی نوشت: سود بانکی باز هم کاهش می یابد . روزنامه ایران که روزنامه دولت است همچنین گلایه مردم از افزایش اجاره بهای مسکن را مطرح کرد و گزارشی هم منتشر کرده درباره انقلاب کوبا و در اخبار ورزشی اش هم نوشت که المپیک ریو پولسازترین المپیک تاریخ است .

61- جمهوری اسلامی  از قراردادهای ایرباس و بوئینگ و اجرائی شدن بزودی آن خبر داد.  همین روزنامه گزارشی هم منتشر کرده درباره اجلاس سه جانبه روحانی، پوتین، و علی اف در باکو .

روزنامه جمهوری اسلامی از قول وزیر راه هم نوشت: 75 در صد جمعیت ایران در شهر ها زندگی می کنند .


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: