ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 تیر  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عمامه ها را بالاتر بگذارند

"خانم یاب فوری"

پر مشتری ترین "تلگرام" ایران
 
 
 
 

 

یک ماهه برای هر جلسه بین 200 تا یک میلیون و 500 هزار تومان. البته فقط 6 بار در ماه! زنان یائسه برای هر بار مراجعه مرد بین 70 تا 180 هزار تومان. برای زن جوان غیر یائسه برای هر 4 جلسه یک ساعته، حدود 700 هزار تا یک میلیون تومان. درخواست رابطه غیر متعارف پذیرفته نمی شود.

رنگ پوست: سفید

 قد: 160 سانتی متر،

زیبا و خوش اندام

 و ....

اینها گزینه های ازدواج های موقت (صیغه) روی تلگرامی است. البته در این میان حق الوکاله مشاوره که در گذشته ها به آنها (دلال محبت!) می گفتند هم در نظر گرفته می شود!

شما هر کدی را که انتخاب کردید کافی است به ادمین کانال بفرستید. در چشم به هم زدنی ازدواج موقت برایتان مهیا است.

به گزارش روزنامه ابتکار، صیغه در فضای مجازی بسرعت جا بازکرده است. فضای مجازی کار و کاسبی دلالان محبت را که در گذشته در صحن حرم ها و امام زاده ها ولو بودند کساد کرده است.

در تلگرام کانال ازدواج موقت راه اندازی شده است. از عمر این کانال بیش از یکماه نمی گذرد که 7 هزار ایرانی عضو آن شده اند. این کانال پیج منظمی از افرادی است که متقاضی ازدواج موقت هستند. مردی که متقاضی ازدواج موقت باشد می تواند به راحتی زن مورد نظر خود را برای ازدواج موقت بیابد چرا که زنان براساس شرایطی که دارند در این کانال طبقه بندی شده اند. از منطقه محل سکونت گرفته تا سن آنها و ... . گرچه این کانال تلگرامی از تمامی نقاط ایران متقاضی دارد اما تنها زنانی از شهرهای تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان و یزد را برای ازدواج موقت به مردان متقاضی معرفی می‌کند و دلیل آن را نظارت بر سلامت بانوان می‌داند و فرد متقاضی می تواند درصورت نیاز به یکی از شهرهای ذکر شده سفر کند. خانم ها به شهر آقایان متقاضی سفر نمی‌کنند. مدیر کانال در معرفی کانال نوشته: فعالیت این کانال مطابق با شرع مقدس اسلام و کاملا حلال است و به استناد مواد 1034 ، 1071 الی 1077 قانون مدنی و ماده 21 قانون حمایت خانواده مصوب 1391 فعالیتش قانونی است.

ازدواج موقت برای مردان شرایط خاصی ندارد. به جز داشتن توان مالی تقریبا شرط دیگری وجود ندارد. محدودیت سنی برای مردان وجود ندارد و هر فردی در هر سن و سالی می‌تواند اقدام به انتخاب زنان و ازدواج موقت از طریق این کانال کند. مردان متقاضی می توانند از میان کدهای مختلف زنی را که شرایطش با او همخوانی دارد انتخاب کند. در فرم مشخصات خود اظهاری زنان در این کانال به ویژگی‌هایی از جمله: سن، قد، وزن، ویژگی‌های ظاهری، میزان مهریه، وضعیت مسکن و ساعت کاری و پرونده بهداشت و سلامت اشاره شده است. میزان مهریه ماهانه بین 200 تا یک میلیون و 500 هزار تومان برای یک تا 6 جلسه تعیین شده است. زنان یائسه برای هر بار مراجعه مرد مهریه ای بین 70 تا 180 هزار تومان دریافت می‌کنند. برای زن جوان غیر یائسه نیز برای هر 4 جلسه یک ساعته، حدود 700 هزار تا یک میلیون تومان مهریه در نظر گرفته شده است. براساس آنچه که روزنامه ابتکار در گفت و گو با ادمین این کانال دریافته است: داشتن مسکن، سن و سال زنان بر روی میزان مهریه زنان تاثیر گذار است. مدت زمان حضور هر مرد در مکان خانم نهایتا 30 تا 40 دقیقه است صیغه بصورت شفاهی توسط خانم در محل ملاقات خوانده می شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 تیر

 
 

اشتراک گذاری: