ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگو با معاون پارلمانی دولت

خیال باطل، ابطال آراء منتخبان

به فکر مرحله دوم انتخابات باشید

 
 
 
 
 

شورای نگهبان که چراغ نفتی ابطال آراء برخی منتخب انتخابات هفتم اسفند را با اعلام تلویحی و غیر مستقیم ابطال آراء خانم خالقی در اصفهان شروع کرده بود تا ببینید واکنش ها چیست، ظاهرا فتیله را پائین کشیده و عنقریب است که با چند فوت، این چراغ نفتی خاموش شود.

نشانه های این فوت در چراغ نفتی شورای نگهبان را می توان در اظهار نظرهای تازه ای جستجو کرد که درباره ترکیب مجلس آینده و انتخابات میان دوره ای آغاز شده است. از جمله نظرات تازه ای که وزارت کشور در این باره اعلام کرده و هر گونه ابطال آراء منتخبان انتخابات هفتم اسفند را منتفی دانسته است.

روز گذشته حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی روحانی نیز در گفتگوئی کوتاه با خبرگزاری ایلنا گفت:

 خوشبختانه انتخابات 7 اسفند به لحاظ میزان مشارکت مردم انتخابات پرشور و حماسی بود به گونه‌ای که ترکیب منتخبان مردم هم گرایش عمده‌شان به سمت اعتدال و همکاری کلی با برنامه‌ها و سیاست‌های دولت است. گرچه هنوز مرحله دوم انتخابات باقی مانده است و تکلیف نزدیک به هفتاد کرسی مجلس باید تعیین شود اما تا اینجای کار مجلسی توانا و مجلسی با نگاه اعتدال تشکیل شده است و از اصلاح‌طلبان، حامیان دولت و اصولگرایان مستقل افرادی به مجلس راه پیدا کردند که نشان می‌دهد نگاه انتخاب مردم به سمت عناصر معتدل و توانا است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: