ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دیدار وزرای اطلاعات و کشور با هاشمی

مجلس آینده، تریبون دروغگوئی

و سوء استفاده ها نخواهد بود! 
 
 
 
 

وزیر کشور، قائم مقام وزیر و تنی چند از معاونین وزارت کشور، وزیر اطلاعات و معاونین این وزارتخانه، برای دیداری نوروزی نزد هاشمی رفسنجانی رفتند. در این عید دیدنی هاشمی با اشاره به خیز نیمه کاره مانده شورای نگهبان برای ابطال آراء برخی منتخبان انتخابات هفتم اسفند گفت:

درون زایی و برون‌نگری از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی است. این دو در کنار یکدیگر سبب تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شوند، اگر درون زا نباشیم، وابسته می‌شویم و بدون سیاست برون‌نگرا نیز، تعامل، تجارت و صادراتی نخواهیم داشت.

انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، به اسلام، کشور و مردم در مجامع جهانی و بین‌المللی اعتباری دوباره بخشید و باعث شادی و امیدواری بیشتر مردم شد. نتایج انتخابات اخیر نشان داد که مردم به لیست‌ها به طور کامل رأی دادند و این امر نشانگر این است که مردم به خوبی درک کرده‌اند که انتخابات انفرادی جواب نمی‌دهد و نمی‌توان تصمیمات اساسی گرفت و این شیوه در بیشتر نقاط دنیا مرسوم است.

استقامت، حفظ استقلال و عدم تأثیرپذیری از فشارها و بیطرفی وزارت کشور در انتخابات از نقاط قوت آن بود و ناظران انتخابات (شورای نگهبان) باید طرفدار عدالت و در قبال اعلام نظرها و آبروی افراد پاسخگو باشند.

انتظار می‌رود دیگر از تریبون مجلس شاهد هتاکی‌ها، دروغ‌گویی‌ها و سوء استفاده‌هایی که با عدالت اسلامی و موازین شرعی و انسانی سازگار نیست، نباشیم.

با هوشیاری مردم به نتایج خوبی در انتخابات دست یافتیم و من توفیق پیدا کردم در بخشی از این حماسه مردمی حضور ناچیزی داشته باشم.

زنان تحصیلکرده با نشان دادن سطح توانایی‌ها خود، روز به روز جایگاه خود در کشور را ارتقاء می‌دهند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: