www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 اسفند ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

وزیر کشور

درباره حجاب

محور اصلی باید مردم باشند

 
 
 
 

درحالیکه برخی روحانیون همچنان در حجاب سالهای گذشته مانده اند، وزیر کشور در جلسه شورای اجتماعی کشور با کمی لکنت زبان سیاسی و احتیاط، خط بطلان روی برخوردهای بسیجی و گشت ارشادی با زنان کشید و گفت:

نگاه‌ ما به بحث حجاب نگاه جرمی نیست، بلکه نگاه فرهنگی است و در این بحث محور اصلی باید مردم باشند. در چند روز گذشته در قم خدمت جامعه مدرسین حوزه علمیه بودم. آنها با حسن نیت و توجه کامل مسائل کشور را پیگیری می‌کنند. نگرانی‌هایی درمورد حجاب داشتند که این دغدغه نگرانی همه ما است، جامعه دینی باید متناسب با قوانین دینی آن باشد اما تحولات اجتماعی، سبک زندگی و تحولات اجتماعی در موضوع حجاب تجلی خود را دارد. امیدوارم در جلسه بعد که به موضوع حجاب می‌پردازیم راه حل‌های قابل اجرا و عملیاتی ارائه شود، این راه‌حل‌ها همیشه هم نباید به نیروی انتظامی و گشت ارشاد ختم شود، البته این راه در زمان اضطرار و وقتی با شبکه‌های فساد مواجه می‌شویم انجام می‌دهیم. البته که تجربه سی و هشت ساله به ما می‌گوید این راه‌حل موثر نبوده است.

جمع‌بندی این است که نیروی انتظامی و قوه قضاییه به تنهایی نمی‌توانند این کارها را انجام دهند بلکه در بحث حجاب محور اصلی باید مردم باشند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: