منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 اسفند 1396

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار منطقه و جهان

  

تامر حسنی خواننده جوان و معروف مصری بزودی راهی عربستان می شود. نه برای حج عمره، بلکه برای اجرای کنسرت. او که در قاهره زندگی می کند مادرش سوری و پدرش مصری اند. مثل همه کشورهای دیگر که برخوانندگان مشهور در فیلم های سینمائی هم بخت خود را آزمایش می کنند، تامر حسنی هم چهره و شمایل سینمائی هم دارد تاکنون در چند فیلم بازی کرده است.

دعوت او برای اجرای کنسرت در عربستان نیز در ادامه اصلاحات اجتماعی است که در آن کشور بی وقفه ادامه دارد. وزارت "تفریج و سرگرمی" عربستان که به تازگی تاسیس شده، از همه آنها که به کنسرت تامرحسنی خواهند رفت خواسته که همراه با آهنگ های او نرقصند. شاید در آینده نزدیک در ایران هم حضور زنان در ورزشگاه ها آزاد شود به این شرط که بوق نزنند! کنسرت تامرحسنی در شهر جده عربستان برگزار خواهد شد.

البته سالن کنسرت به دو بخش زنانه و مردانه تقسیم شده و کشیدن سیگار هم ممنوع اعلام شده است. وزارت سرگرمی و تفریح عربستان از کسانی که بلیت این کنسرت را خریده اند خواسته تا لباس پوشیده بر تن داشته باشند و با خودشان غذا و آشامیدن به داخل سالن نیآورند. (مراجعه کنید به منتخب اخبار ورزشی امروز پیک نت و عکس ورزشگاه آزادی پس از پایان یک بازی فوتبال)

 

پیام پوتین به تهران

http://www.entekhab.ir/fa/news/396834/

بازداشت دو عضو ارشد داعش در کابل

http://aftabnews.ir/fa/news/511962/

بارش سنگین برف در مسکو

http://aftabnews.ir/fa/news/511946/

افسران زن ارتش ترکیه در عفرین/عکس

http://www.entekhab.ir/fa/news/396711

انتخابات خونین در ایتالیا

http://www.entekhab.ir/fa/news/396777/

سفر مقامات امنیتی کره جنوبی به پیونگ یانگ

http://etedaal.ir/fa/news/200526/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: