www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 اسفند ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

زنان تخت جمشید هم حجاب دارند

امام جمعه هائی که هنوز

در عصر حجر زندگی می کنند!

 
 
 
 

 

شعور، میزان شناخت مردم و جامعه، آگاهی از تاریخ ایران و داشتن بینش سیاسی مجموعه شرایطی است که این روزها همه می گویند امام جمعه های برگزیده رهبر جمهوری اسلامی فاقد آن هستند.

خطبه روز گذشته امام جمعه موقت تهران "صدیقی" که هاشمی رفسنجانی را حذف کردند و او را جانشین وی مصداق کامل درک مردم از نداشتن آن چهار ویژگی است که دربالا ذکر شد.

او گفت:

ما به بانوان کشورمان مباهات می کنیم و به آنها عرض می کنیم زن غربی امروز هیچ جایگاهی از هویت انسانی برای خودش احراز نمی کند. نخست وزیر انگلیس وزیری را به کابینه معرفی کرده با عنوان «وزیر تنهایی». از جمعیت 54 میلیونی انگلیس، 9 میلیون تنها زندگی می کنند؛ نه همسری، نه انیسی، نه مونسی؛ این افراد برای آنکه سفره دل را پیش کسی باز کنند نزد طبیب می روند و پول می دهند تا بتوانند حرف‌هایشان را برای یک نفر بیان کنند. در جامعه غربی ازدواج با حیوانات در حال باب شدن است. در جامعه غربی باب شده که بر تن حیواناتی مثل سگ و اسب لباس عروس می پوشانند و با آنها ازدواج می کنند.

زنهای ایرانی از قبل از اسلام حجاب داشتند؛ به تخت جمشید مراجعه کنید، تصاویری که آنجاست موید این حرف است. (گوئی زنان باید در 2500 سال پیش بمانند)

قضیه بنی صدر یکی از عبرت های انقلاب است. «بنی‌صدر» سر سفره ولایت و خون شهدا آمد و آرا مردم را به هر کیفیتی که بود جذب کرد. رای آوردن هیچگونه ملاک نیست و نمونه های آن را فراوان دیده ایم. او به محض آنکه سکان اداره و خزانه مملکت را در اختیار گرفت و فرمانده کل قوا شد، طغیان کرد. او خودش را از بدنه مردم انقلابی، حزب اللهی و شهادتطلب جدا کرد و مُشتی غرب‌گرا دور او را گرفتند و برایش سوت و کف زدند و او هم برای راضی کردن آنها، به مردم بی اعتنا شد.

در ادامه این سخنان مراجعه کنید به منتخب اخبار شهرستان در شماره امروز پیک نت و سخنان علم الهدا درباره سوفیالورن را بخوانید.)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: