www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 اسفند ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

 یک پیام دریافتی

آمار واقعی خوانندگان پیک نت

 
 
 
 

 

پیام زیر را یکی از خوانندگان پیک نت درباره آمار خوانندگان پیک نت برای ما ارسال داشته که عینا منتشر می کنیم:

میخواستم به عرض برسانم که تعداد خوانندگان پیک نت بسیار بیشتر از آن آماری است که هر شب اعلام می فرمایید. برای مثال در شهری که من زندگی می کنم حداقل پنج کانال تلگرامی بسیار وسیع که مجموعا بیش از هزار عضو دارند خواننده پیک نت هستند و مطالب آن را به اشتراک می گذارند.

در این کانال ها روشنفکران قدیم ، فارغ التحصیلان قدیم و جدید رشته های فنی و مهندسی، افراد ذی نفوذ و مسئولان دولتی و اعضای شورای شهر و حتی برخی فرماندهان سپاه عضو هستند.

قبلا مطالب پیک را بدون عنوان پیک به اشتراک میگذاشتم و اغلب حول محورهای مطالب اجتماعی آن بحثی می شد، دوستانی در گروه ها پیشنهاد دادند که چرا تایتل پست ها را پاک میکنی. گفتم به این دلیل که شاید بعضی دوستان استقبال نکنند که عده ای از دوستان مخالفت کردند و از آن تاریخ به بعد با آرم و تایتل پیک نت نشر میدهم. علیهذا بسیاری از گروه ها نیز اقدام به انتشار مطالب پیک می کنند و از این بابت مزید فرحبخشی بنده نیز هست. بطورمثال دیشب تا ساعت 3 بعد از نیمه شب دوستان سخنرانی پوتین در زمینه تسلیحات جدید رونمایی شده را دیدند و همه گفتند که آگاهی های مطلوبی بود.

القصه . آیا فرضا این هزار نفر جزو آمار خوانندگان پیک نت در نظر گرفته میشود یا خیر ؟ دستتان را به گرمی میفشارم.

پاسخ: با سپاس از شما. درباره سئوال آخر به عرض می رسانیم که خیر. ما فقط جمع آمار خوانندگان روی کانال تلگرام و فیسبوک پیک نت را هر شب منتشر می کنیم. اطلاعی از انتشار مطالب پیک نت روی دیگر تلگرام ها نداریم . فقط آمار برخی خوانندگان که مطالب را در فیسبوک خودشان به اشتراک می گذارند اعلام می کنیم. باعث خوشحالی است اطلاعاتی که شما دادید. و البته همه اینها بجز آمار خوانندگان پیک بر روی وبسایت اینترنتی آن است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: