www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 اسفند ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

به جوانان دروغ نگوئید

نمی توان فقط نیمی از

واقعیت جنگ 8 ساله را گفت

 
 
 
 

 

ادعای رهبر جمهوری اسلامی در دیدار با جوانان و نوجوانان عازم راهیان نور: علت ایجاد جنگ ۸ساله، ترس قدرت‌های جهانی از اثرگذاری انقلاب اسلامی بود.

شوروی هم که ضد آمریکا بود در این قضیه همراه آمریکا شد؛ چون شوروی تعداد زیادی جمهوری مسلمان داشت و انقلاب اسلامی موجب می‌شد آن جمهوری‌ها به فکر هویت اسلامی خود بیفتند.

آمریکا و شوروی و ناتو و همه‌ی قدرت‌های مسلط دنیا پشت سر صدام قرار گرفتند تا جمهوری اسلامی را از بین ببرند. همین کشور فرانسه پیشرفته‌ترین هواپیماها و بالگردهای خود را به صدام داد.

همین کشور آلمان مواد شیمیایی سمی را در اختیار رژیم صدام گذاشت تا در جنگ استفاده کند.

همه‌ی دستگاه‌های شیطانی عالم به این شیطان متکبر مغرور یعنی صدام کمک کردند که این جنگ به وجود بیاید و ادامه پیدا کند و او پیروز شود.

(حتی اگر همه استدلال هائی که آقای خامنه ای درباره حمایت از صدام کرده درست باشد، این ادعای او برای ادامه جنگ پس از  شکست عراق و عقب نشینی از خاک ایران یک دروغ است. در خاطرات هاشمی هست که پس از فتح خرمشهر و شکست صدام 10 روز  بحث شد که ایران وارد خاک عراق شود یا مذاکرات صلح آغاز شود. آقای خمینی 10 روز در برابر توصیه به ورود به خاک عراق مقاومت کرد و سرانجام تسلیم نظرات امثال هاشمی و خامنه ای شد و ایران وارد خاک عراق شد و جنگ فرسایشی 7 سال ادامه یافت. به تاریخ نمی توان دروغ گفت، حتی اگر برای فریب شماری جوان و نوجوان باشد که از  مسائل تاریخی بی خبرند. این جنگ 7 ساله در خاک عراق موجب نابودی برخی از شهرهای جنوبی ایران شد و مهاجرت از جنوب کشور به سراسر ایران را موجب شد و خسارات عظیمی به مملکت وارد آورد. 7 سال شعار "جنگ جنگ تا پیروزی" ، "جنگ جنگ تا فتح قدس"، "جنگ جنگ تا فتح کربلا" و دهها شعار مشابه در سینه تاریخ جنگ ایران وعراق ثبت است.)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: