www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 بهمن ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

محمد خاتمی:

جوانان معترض "آشغال"

و آشوب طلب نبودند!

 
 
 
 

 

اعضای انجمن مدرسین دانشگاهها توانستند به دیدار محمد خاتمی بروند و با وی گفتگو کنند. در این دیدار محمد خاتمی که ظاهرا بی سر و صدا از حصر ماههای اخیر در آمده گفت:

اصلاح طلبان باید بیش از همه خود را نماینده مردم و مطالبات به حق آنها بدانند. نباید حمایت از دولت موجب شود اصلاح طلبان از پافشاری بر پیگیری مطالبات به حق مردم و رفع مشکلات و احقاق حقوق آنها غافل شوند. جوانانی که حتی شعارهای تند و ساختارشکنانه می دادند، برانداز نبودند؛ اینها اعتراض داشتند؛ «آشغال» و «آشوب طلب» نبودند بلکه جوانانی بودند که احساساتشان غلبه کرده. البته این را باید در نظر بگیریم که آمریکا و اسراییل و آنهایی که دستشان به خون مردم با ترور آغشته است و آنهایی که مردم با انقلاب آنها را بیرون راندند، در این جریان آمدند وسط صحنه و سوءاستفده کردند و این سبب شد که اکثریت جامعه ناراضی ما خودشان را کنار بکشند.

تشکیلات اطلاع رسانی و تبلیغاتی بخصوص در صداوسیما باید تغییر کند؛ دائما مردم می بینند از آنجا نفرت پراکنی صورت می گیرد و به نفع برخی جریانات با پایگاه های ضعیف، بدترین تخریب ها صورت می گیرد و اطلاعات یک طرفه به مردم عرضه می شود.

وقتی بخشی از تریبون ها علیه دولت کار می کنند، خود دولت باید زبان گویا داشته باشد و مردم را توجیه کند. همچنین دولت باید با همه مشکلات، منشا هماهنگی بین قوا و دولت و رهبری باشد.

مهم ‌ترین کار مجلس،نظارت است و نظارت فقط شامل قوه مجریه نمی شود بلکه بر تمام قوا و دستگاه ها باید اعمال شود و همه بخش ها باید پاسخگوی اقدامات خودشان باشند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: