www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 بهمن ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دعوت نماینده پزشکی قانونی به مجلس

تکلیف باید روشن شود:

خودکشی کردند، یا کشته شدند

 
 
 
 

 

هنوز بازجوها، زندانبان ها و قوه قضائیه به نمایندگان مجلسی که شعار میدهند "در راس امور است" اجازه نداده اند تا حداقل اگر نمی تواند به بازداشتگاه های اختصاصی اطلاعات سپاه سرک بکشند، به زندان اوین بروند و ببینند با بازداشت شدگاه شورش اخیر مردم چه کرده اند و آنها در چه حال و روزاند. روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس که رئیس کمیسیون بهداشت نیز هست، به ارگان هائی که اجازه نمی دهند مجلس سر در بیآورد در بازداشتگاهها بر بازداشتی ها چه گذشته زیرکانه "نعل وارونه" ای زد و گفت که لااقل نماینده پزشکی قانونی بیاید کمیسیون بهداشت مجلس و به سئوالات ما پاسخ بدهد.

پیشنهاد خوبی است زیرا بالاخره هر کس که در زندان مرده و یا خودکشی کرده و یا خودکشی اش کرده اند جنازه اش باید به پزشکی قانون منتقل شده و جواز دفن صادر شده باشد. در این جواب دفن چی نوشته شده؟ سئوال همین است!

یواشکی هم که نمی شود کسی را دفن کرد، زیرا خانواده اش اطلاع دارد که فرزند و یا شوهر و یا همسر و یا خواهرش بازداشت شده و در زندان است و از مرده و یا زنده او باید با خبر باشد.

از سوی دیگر کمیسیون قضائی گفته قرار است از میان اعضای این کمیسیون (خودی ها) را برای بازدید از زندان خبر کنند که حتی هنوز آنها را هم خبر نکرده اند. ظاهرا منتظرند جای مشت و لگد و شلاق خوب شود تا زندانی بازداشتی آثار را نشان کسی ندهد و یا دارند عده ای را آماده می کنند زیر فشار که وقتی نمایندگان مجلس را دیدند بگویند با ما در اوین مثل هتل رفتار کردند و اشتباه کردیم که از خاله صدام حسین پول گرفتیم و رفتیم به خیابان و گفتیم "مرگ بر دزد حکومتی" و یا "ما انقلاب کردیم، چه اشتباهی کردیم"


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: