منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 بهمن ماه 1396

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار اقتصادی

 

کبوتران حرم امام رضا در ماه بیش از 800 میلیون و در ایام سفر زوار بیش از  یک میلیارد تومان برای متولیان حرم ( رئیسی و علم الهدا ) سود دارند .

در 10 مکان برای کبوتران گندم ریخته میشود. در هر مکان قفس هایی هست پراز کبوتر که زوار با پرداخت 2000 تومان پرنده ای را خریده و آزاد میکنند. اکثر زوار بیش از یکی دوتا 10تا و 20 تا هم میخرند . و دیده شده تا 50 و 100تا هم یکجا خریده اند . عربها که همیشه به تعداد فرزندان کبوتر آزاد میکنند. زوار نمیدانند که این کبوتران جلدن و بجز حریم حرم جایی نمیروند .

گندم را در بسته های 200 گرمی به مبلغ 1000 تومان میفروشند. یعنی یک کیلو گندم را 5000 تومان میفروشند و خادمانی هستند که دایم در حال جارو کردن و  جمع آوری گندمها هستند تا زوار گندم روی زمین نبینند و هرجه زودتر گندم خریداری کنند .

در هر مکان هر ساعت بیش از 5 کیسه 10 کیلویی گندم جمع آوری میکنند . که در مدت 24 ساعت چندین تن گندم انبار میشود و مجددا کیلویی 5000 تومان به زوار فروخته میشود .

افرادی هستند که یک یا چند گونی گندم نذر کرده یا باخود می آورند  و تحویل انبار میدهند  و یا از انبار حرم خرید میکنند و فقط پولش را میدهند . کبوتربازان هستند که کبوتران شخصی دارند و آنها را وقف حرم میکنند و روزی نیست که چندین کیسه و قفس پراز کبوتران گران قیمت تحویل انبار نشود که مسئولین بعدا آنها را  قیمت گذاری کرده و خیلی بالا به کبوتربازان میفروشند .

نام یکی از ترانه های معروف پیش از انقلاب "شکار آهو" بود. این ترانه را چند خواننده آن زمان خواندند. از "کورش یغمائی" با گیتار و سپس "پری زنگنه" با ارکستر سنفونیک. این ترانه که کمی آن را دستکاری کرده ایم باب دندان رئیسی و علم الهداست که کفتر پرانی را خوب بلدند:

بالای بومی

کفتر پرونی

شستت بنازم رئیسی

خوب می پرونی

 

هشدار بانک مرکزی آلمان

http://aftabnews.ir/fa/news/506157

شهرها در پوشش اینترنت پر سرعت قرار گرفت

http://www.entekhab.ir/fa/news/391645

سیگار 50 در صد گران می شود

https://www.isna.ir/news/96111307418

متخصصان روس در فردو

http://aftabnews.ir/fa/news/506084/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: