www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 بهمن ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

شورش اعتراضی مردم مسئله فرعی است!

مسئله اصلی مملکت

ازنگاه امثال جلیلی چیست؟

 
 
 
 

سعید جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست  فعالان فرهنگی اسلامشهر که در سالن اجتماعات اداره اوقاف این شهرستان برگزار شد گفت:

یکی از موانع اصلی انجام وظایف، درگیر شدن به حواشی و مسایل فرعی است و باید مواظب بود تا صدای بازار مسگرها مانع شنیده شدن صدای حقیقت نشود. باید مواظب بود که صدای حق در میان هیاهوهای کاذب گم نشود. هر گاه یک مساله کم اهمیت جنجالی شود، یعنی یک مساله پر اهمیت مورد غفلت قرار گرفته است و امروز انبوهی از موضوعات بی‌ارزش تولید و القا می‌شود تا موضوعات اصلی فراموش شود.

اگر در سال 88 فتنه «جنبش سبز» ایجاد شد، امروز با فتنه «جنبش زرد» مواجه هستیم که باعث شده بسیاری از اولویت‌های اصلی و مسایل واقعی کشور به حاشیه رفته و جای آنها را مسایل فرعی و غیر ضرروی گرفته است

امروز پمپاژ ناامیدی می‌کنند تا پیشرفتهای انقلاب دیده نشود و متاسفانه همین «جنبش زرد» نیز پیاده نظام و مکمل القای فضای یاس و ناامیدی است. امروز در بازدید از یک مجموعه کشاورزی دیدم یک جوان ایرانی با تلاش‌های علمی فراوان و اختراع، توانسته مانع واردات برخی اقلام کشاورزی به داخل کشور شود. ولی این موضوعات در رسانه‌ها ضریب لازم را پیدا نمی‌کند؟

(موضوع از این اصلی تر که یک جوانی در یک مجموعه کشاورزی اختراع ضد واردات کرده؟

مرد حسابی! جلوی حکومت تجار بزرگ و شرکت های مولتی میلیاردر مورد حمایت فرماندهان برای واردات رسمی و قاچاق را باید گرفت و این یعنی کاری کارستان. مسئله اصلی اینست! مسئله اصلی همان 6 کارتل مافیائی پول است که 25 در صد پول کشور در اختیارشان است، موضوع اصلی تولیت آستانقدس است که امپراطوری شده و مالیات نمیدهد و از مشهد جنابعالی را پمپاژ می کند! مسئله اصلی ...)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: