www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 بهمن ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

روحانی در کرمان:

ایران را در تنگنای تحریم

قرار دادن یعنی حمایت از مردم؟

 
 
 
 

بخش هائی از سخنرانی حسن روحانی درجریان سفر به کرمان و در اجتماع مردم سیرجان:

(خطاب به امریکا) شما امروز در واشنگتن به فکر مردم ایران افتاده و برای مردم ایران دلسوزی می کنید؟ اگر راست می گویید اموال مردم را که غارت کرده‌اید، پس دهید. شما سالها مردم ایران را در تحریم نگاه داشتید، تحریم شما به نفع مردم بود یا به ضرر مردم؟ شما حتی دارو را هم بر روی مردم ایران تحریم و اموال مردم را هم چپاول کردید، آیا  شما می‌توانید بگویید دلسوز مردم ایران هستید؟

آن روزی که متجاوزان بعثی به کشورمان حمله کرده و از سلاح شیمیایی استفاده کردند و مردم بی‌دفاع ایران را مورد تاخت و تاز وحشیانه قرار دادند، هیچ کدام به فکر ملت ایران نبودید

به کرمان و سیرجان عزیز آمده‌ام تا بیش از 10 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه را در این استان افتتاح کنیم و این در تاریخ استان‌های کشور، اقدامی کم‌نظیر است

سال گذشته 46 هزار اشتغال در استان کرمان ایجاد شد که در تاریخ استان بی‌سابقه است

اولین مشکل استان کرمان، کم‌آبی و بی‌آبی است، باید نوع کشت استان و آبیاری محصولات کشاورزی تغییر و سامانه نوین ابیاری در سطح استان توسعه یابد و با روش‌های جدید باغات کشاورزی، آبیاری شوند و غیر از این راه دیگری وجود ندارد.

در سطح استان کرمان 55 هزار هکتار زمین کشاورزی و باغی تحت سامانه نوین آبیاری قرار گرفته است و قول می‌دهم که برای سال آینده 28 هزار هکتار دیگر تحت سامانه آبیاری نوین قرار خواهد گرفت

در این استان سطح صادرات 10 ماهه امسال نسبت به 10 ماهه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده مسیر صحیحی است که در زمینه آبیاری و کشاورزی استان انتخاب شده و باید با قوت ادامه یابد.

انتقال آب از دریای عمان به سیرجان طرح دیگر دولت برای این منطقه است.

در جریان این سفر از مناطق زلزله‌زده بازدید می کنم و لازم است اقداماتی که مسئولین برای رفع مشکلات زلزله‌زدگان انجام دادند هر چه زودتر تکمیل و نیازهای مردم به طور کامل  تأمین شود.

خانه‌های ساخته شده بزودی تحویل خواهد شد و امیدواریم اوایل سال آینده مشکل اسکان دائمی زلزله زدگان برطرف شود.

در زمینه گسترش فضای مجازی و توسعه بیش از پیش  مناطق تحت پوشش اپراتورهای تلفن همراه 90 میلیون تومان تخصیص داده شده تا مردم بتوانند به راحتی برای ارتباطات و اشتغال از آن استفاده کنند.

در یک سال گذشته 110 میلیارد تومان در زمینه فضای مجازی سرمایه‌گذاری شده و در ماه‌های آینده نیز 90 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: