www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 بهمن ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 21 بهمن

مردم علیه نتایج معکوس

این وعده ها شورش کردند

 
 
 
 

بمناسبت سالگرد انقلاب بهمن 57 این تصویر را همانها که نیاز به رهبر و سردسته و بقول دادستان قزوین "لیدر" ندارند و از امریکا و اسرائیل و عربستان و دختر خاله صدام حسین هم رهنمود نمی گیرند با بریده روزنامه های دوران انقلاب ساخته و منتشر کرده اند. رهبر شورش مردم همین است که تصویرش را می بینید. نه مردم را می توان دنبال نخود سیاه فرستاد و نه حقیقت را می توان انکار کرد. اینها وعده هائی بود که مردم برای تحقق آنها انقلاب کردند. هیچکس منکر حمله ارتش عراق به ایران و ترور و انفجارهای مجاهدین خلق و چپ روی های سیاسی در کردستان، تندروی های مطبوعاتی و ... نیست، اگر حکومت هم خود اعتراف کند به اشتباه عظیم ادامه جنگ پس از بازگرفتن خرمشهر از ارتش عراق، راه انداختن ترور و اعدام حکومتی، جلوگیری از فعالیت احزاب، تقسیم مردم به خودی و غیر خودی، برقراری سلطه عقب افتاده تر و متحجر ترین روحانیون بر حکومت و احیای نظام شاهنشاهی با نام جدید "ولایت فقیه" و...

4 دهه پس از انقلاب57 نمی توان هنوز بنام انقلاب حکومت کرد. می توان بنام جمهوری اسلامی حکومت کرد و بحث از همینجا شروع می شود که کدام جمهوری اسلامی؟ آن جمهوری که مردم در برابر دیدگان خود دارند و علیه آن سر به شورش برداشتند و یا آن جمهوری که در سال 57 و پس از تاسیس جمهوری اسلامی وعده آن داده شد و همه مردم و رهبران احزاب پذیرفتند و در رفراندوم آن شرکت کردند؟ مردم این بریده روزنامه ها و نتایج معکوس آن در برابر چشمشان خود را قبول دارند و یا ادامه دروغگوئی های امام جمعه ها و صدا و سیما و شخص رهبر جمهوری اسلامی را؟

جهان امروز، جهان پس از کودتای 28 مرداد و حصر خانگی کردن دکتر مصدق و احیای استبداد دوران رضاشاه و پسرش و یا شاهان قاجار و صفویه و پیش از آنها نیست. جهان امروز، جهان ارتباطات است. مردم در چشم به هم زدنی آگاه و مطلع می شوند و آنجا که خبری هم نباشد بر اساس تجربه ای که از حکومت دارند، خود ریشه اخبار را پیدا می کنند. نمی توان خاک به چشم حقیقت پاشید. نمی توان 75 در صد قدرت حکومتی را در اختیار داشت و 23 در صد فروش نفت را در قبضه بیت رهبری نگهداشت و آنگاه رهبر جمهوری اسلامی در نقش اپوزیسیون وضع بحرانی موجود کشور ظاهر شود. این را همه حکومتیان میدانند و مردم هم فهمیده اند. این همان نکته ایست که امثال شیخ مهدی کروبی از پیش از انتخابات 1384 هم میدانستند، گرچه امروز در نامه ای از داخل حصر خانگی برای رهبر آن را سیاه روی سفید می نویسد: "شما نمی توانید نقش اپوزیسیون را بازی کنید زیرا خود متهم به ایجاد وضع کنونی کشور هستید!"


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: