www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 دی ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آذربایجانی ها با صراحت حرف می زنند

انحلال شورای نگهبان

راه حلی برای بحران کنونی

 
 
 
 

آذربایجانی ها معروف اند به صراحت بیان. حتی گاه این صراحت لهجه وقتی مخاطب فارس زبان است به نوعی مشاجره از طرف مقابل تعبیر می شود. این اشاره را کردیم تا بخش کوتاهی از سخنرانی اکبر اعلمی نماینده سابق مجلس از تبریز را در باره شورای نگهبان، دراین روزها که از هر گوشه ای هشدار داده می شود که "آقا! کشتی درحال غرق است" منتشر کنیم. او بعنوان راه حل می گوید:

 

«حذف شورای نگهبان باعث‌ بازگشت حکومت به عقلانیت و جلوگیری از انقلابی دیگر است. اگر شورای نگهبان منحل شود مجلس می تواند با وکلای واقعی جایگاه از دست رفته خود را بیابد و آنگاه همانند دیگر ممالک زمام تمام امور را در دست بگیرد و توسط وکلای دلسوز و شجاع معضلات را ریشه یابی و رفع نماید. در آن روز دیگر دزد و داروغه برادر نخواهند بود.

در کشوری که بیش از ۹۵ درصد جمعیت آن مسلمان است شورای نگهبان می تواند چه توجیهی جز سرکار آوردن چاکران خود و خائنین به ملت داشته باشد؟

آیا قرار است مردم نماینده ای فاسق به مجلس بفرستند؟ یاتصور می شود وکلا قوانینی خلاف شرع تصویب می کنند؟ آیا این توهمات خام توهین به شعور ملت مسلمان نیست؟

هر بهانه ای که حکام تا به امروز داشته اند، دیگر باطل و غیر قابل قبول است. زیرا که مجلس ناکارآمد امروز، نتیجه چهل سال مهندسی شورای نگهبان است.»

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 دی

 
 

اشتراک گذاری: