منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 دی ماه 1396

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار استان ها و شهرستان ها

 

این سوسیس و کالباس ها که کارتن های بسته بندی اش را هم در کنار بسته های باز شده می بینید همه تاریخ گذشته بوده اند و معلوم نیست از کدام مرز به ایران منتقل شده بودند که در یک سردخانه در اطراف شهر اراک کشف شد! مقدار آن نه چند ده کیلو که 23 تن اعلام شده که قطعا بار الاغ از مرز نگذشته و به این سردخانه نرسیده است. همه آنها که در اروپا زندگی می کنند میدانند که برخی مواد غذائی تاریخ مصرف گذشته و یا حتی یک ماه به پایان تاریخ مصرف آن مانده یا حراج می شوند و یا به نوشته برخی نشریات به کشورهای افریقائی ارسال می شوند. کدام وارد کننده ای این مواد غذائی تاریخ گذشته را از اروپا وارد ایران می کند؟ و چند هزار تن دیگر آن در سردخانه های دیگر است؟

ممکن است ادعا شود که اینها تولید داخلی است اما همه میدانند که تولید داخلی را زود به بازار می رسانند و ضمنا برخی تولیدات داخلی را هم می توان مانند بسیاری از کشورهای جهان (بویژه اگر وکیوم شده باشد) تاریخ مصرف طولانی داشته باشد. سلامت مردم ایران فقط با پارازیت و هوای آلوده و بنزین های آلوده دوران احمدی نژاد بنام بنزین داخلی به باد نرفت و نرفته، بلکه با مواد غذائی آلوده هم بر باد رفته است.

 

نقاط امن تهران اعلام شد

https://www.isna.ir/news/96100200908

ساخت کپر در سرپل ذهاب!

http://www.asriran.com/fa/news/581171

زورگیران شهر ری!

http://aftabnews.ir/fa/news/497607

یزدی: به جوانان حوزه می گویم، آینده حکومت، شورای نگهبان و قوه قضاییه مال شماست (حقوقدان شورای نگهبان هنوز فکر می کند حکومت جدا از شورای نگهبان و قوه قضائیه است؟!)

http://aftabnews.ir/fa/news/497533/

نوازنده 70 ساله ای که باربری می کند

http://aftabnews.ir/fa/news/497446/

23 تن سوسیس و کالباس فاسد در اراک

http://aftabnews.ir/fa/news/497531/

6 نفر در جاده تبریز- اهر در آتش سوختند

http://aftabnews.ir/fa/news/497520/6


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 دی

 
 

اشتراک گذاری: