www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 دی ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه با دکتر فاطمه هاشمی رفسنجانی

رادیو اکتیو را از طریق غذا

وارد بدن هاشمی کرده بودند؟

 
 
 
 

 

- به هیچ ‌عنوان از اینکه از آقای روحانی حمایت کردم، پیشمان نیستم. برخی عنوان می‌کنند عملکرد آقای روحانی رضایت‌بخش نبوده و به همین دلیل اظهار پشیمانی می‌کنند. با این وجود به‌نظر من بهترین گزینه برای ریاست‌جمهوری کشور آقای روحانی بوده و به همین دلیل نیز ما از ایشان حمایت کردیم.

بی‌انگیزگی در بین مردم و به‌خصوص جوانان بیشتر از گذشته شده است. به همین دلیل آقای روحانی باید با برنامه‌ریزی دقیق‌تری به حل مشکلات کشور بپردازد.

- شناخت آیت‌ا... هاشمی از احمدی‌نژاد به دوران استانداری وی در استان اردبیل بازمی‌گردد. به هر حال در زمان استانداری احمدی‌نژاد در اردبیل مشکلاتی در این استان به وجود آمده بود. از سوی دیگر در شهرداری احمدی‌نژاد در تهران نیز آیت‌ا‌... هاشمی رفتار و رویکردی از احمدی‌نژاد دیده بود که به این نتیجه رسیده بود حضور وی به‌عنوان رئیس‌جمهور در نهایت به کشور آسیب خواهد زد.

- برخی از افراد خانواده از جمله فائزه، یاسر، پسر محسن و پسر فائزه ممنوع‌الخروج شده بودند. با این وجود در شرایط کنونی پسر محسن و پسر فائزه ممنوع‌الخروج نیستند اما از وضعیت فائزه و یاسر بی‌‌‌اطلاع هستم.

وصیت نامه

- من ده روز پس از رحلت آیت‌ا... هاشمی به مجمع رفتم تا لباس‌های پدرم را بیاورم. با این وجود به‌نظر می‌رسد همان شب رحلت ایشان مدارک و وسایل مهم محل کار آیت‌ا... هاشمی جمع‌آوری شده است و به همین دلیل ما هنوز اطلاع دقیقی از این وسائل نداریم. البته ما هنوز دقیقا نمی‌دانم وصیتنامه در اتاق محل کار پدرم بوده یا خیر. پدرم در سال 79 یک وصیتنامه نوشتند و بعد عنوان کردند که در آینده آن را تکمیل خواهند کرد.

- اخیرا خانم فائزه هاشمی درباره آیت‌ا... هاشمی نکاتی را مطرح کردند.

- بله، بعد از رحلت آیت‌ا... هاشمی من به شورای عالی امنیت ملی مراجعه و مطالبی را در این زمینه (رادیو اکتیو) مطرح کردم و هنوز هم بر این باور هستم. من برای خود شواهد و قرائنی داشتم و یکی‌دوبار نیز این مسائل را با پدرم در میان گذاشته بودم. مسئولان به من گفتند که ما این مساله را بررسی خواهیم کرد. اواخر سال 96 بود که به من اطلاع دادند. مسئولان از من سوال کردند که پدر شما بیشتر با چه کسانی مراوده داشتند که من عنوان کردم پدرم بیشتر با مادرم غذا می‌خوردند و بعد از مادرم هم با من بودند. به همین دلیل از من و مادرم خواستند که در این زمینه آزمایش بدهیم و از ما آزمایش‌های مختلفی از جمله آزمایش ادرار گرفتند و ما را اسکن کردند. با این وجود من از یکی از مسئولان شنیدم که مادرم سه‌ برابر حد مجاز آلودگی دارد و من هم آلوده بودم، اما آلودگی‌ام پایین بوده است. ما پیگیر نتیجه آزمایش‌ها بودیم. با این وجود یک روز محسن برای گرفتن نتیجه آزمایش‌ها مراجعه کرد و بعد آنها را به چند پزشک نشان داده بود که پزشکان عنوان کرده بودند نتیجه آزمایش‌ها قابل استناد نیست و عددهای موجود باهم تناقض دارد. از سوی دیگر یک روز هم همه اعضای خانواده را دعوت کردند و توضیحاتی در این زمینه ارائه کردند. پس از این جلسه من پیگیر موضوع بودم و در این زمینه با چند پزشک مشورت کردم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 دی

 
 

اشتراک گذاری: