منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 دی ماه 1396

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار استان ها و شهرستان ها

 

شیخ علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه نیز بدنبال تفسیر کج و کوله اعتراضات اخیر از جانب فرمانده کل سپاه، روز گذشته در همایش «انقلاب اسلامی، تحولات منطقه‌ای و چشم‌انداز آینده» گفت که اسلام در خطر است. (البته ایشان شکسته نفسی کرده، موقعیت ایشان و همپالکی هایش در خطر است و نه باورهای مذهبی مردم) . ایشان اضافه کرده

کنار گذاشتن روحیه استکبارستیزی و تعامل با غرب به‌عنوان مباحثی جدی توسط برخی از افراد دنبال می‌شود. شکاف طبقاتی در کشور مشکل‌آفرین شده است، برخی ازافراد اغتشاشگر دستگیرشده در قم فرزندان سرمایه‌دارانی هستند که با وجود بیشترین استفاده از سرمایه‌های نظام به این نظام سنگین‌ترین ضربه‌ها را نیز می‌زنند.

3 دهه است همین پرت و پلاها بعنوان تفسیر حوادث اجتماعی تبلیغ می شود و تبدیل به تئوری های رهبر جمهوری اسلام. یکی نیست به ایشان بگوید: آ شیخ! در کوچکترین شهرهای ایران مردم ریختند به خیابان. اگر خود فریب خورده اید که هیچ اما اگر فکر می کنید مردم فریب این حرف ها و نظرات را می خورند کور خوانده اید. چنان که از انتخابات 88 تاکنون همین مزخرفات را در نماز جمعه ها و سمینارها فرموله کردید و نتیجه اش را در یک هفته اعتراضات سراسری مردم دیدید. شکاف طبقاتی در جامعه واقعیت است اما آنچه که امثال شما از آن تعبیر می کند خاک پاشیدن در چشم واقعیت است.

 

کمک بلاعوض به زلزله زدگان پرداخت شد

http://www.ghanoondaily.ir/fa/news/detail/66103/

تکریم و معارفه استاندار سمنان / عکس

http://aftabnews.ir/fa/news/499944/

علم الهدی: نگویند «مخالفان ما» مردم را تحریک کردند

http://aftabnews.ir/fa/news/500124/

علی سعیدی: اسلام در خطر است

http://aftabnews.ir/fa/news/499897/

بازداشت 396 نفر در اعتراض های استان مرکزی

http://aftabnews.ir/fa/news/499956/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 دی

 
 

اشتراک گذاری: