www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 دی ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

توضیح زیرکانه وزیر ارتباطات

سقوط یا بقای حکومت

ربطی به تلگرام باز یا بسته ندارد

 
 
 
 

 

وزیر ارتباطات "آذری جهرمی" درباره بسته شدن تلگرام روز گذشته در اینستاگرام که ظاهرا از دیروز باز شده با زیرکی آغشته به هوشیاری نوشت:

شورای امنیت کشور - که وزارت ارتباطات در آن عضو نیست- برای ایجاد آرامش تصمیم گرفت در کنار سایر اقدامات تامینی و انتظامی، محدودیت های موقتی را بر فضای مجازی اعمال کند.

طبیعی است که این اقدامات نارضایتی‌هایی را ایجاد کند. اما گیرندگان این تصمیم طبیعتا بین مزایا و معایب این تصمیم وزن سنجی کرده‌اند.

عده‌ای دیگر اما اکنون به جای پرداختن به ریشه اعتراضات و اغتشاشات و حل آنها، تلاش بر انداختن همه تقصیرها بر گردن فضای مجازی و بازخوانی اشکالات توسعه فضای مجازی در کشور - که بعضا وارد هم هست- کرده‌اند.

عده‌ای دیگر هم در آن سوی مرزها که اتفاقا مثل همیشه در محاسباتشان اشتباه می‌کنند ریشه نرسیدن به نتایج تخیلات و توهمات خود را در ایجاد همین محدودیت ها می‌دانند و حرف از تحریم‌ها به میان آورده‌اند و تصور کرده‌اند تحریم‌های آنها بر روحیه خادمان ملت ایران تاثیری خواهد داشت.

ضمن تشکر از دوستان رسانه‌ای که با طنزهای مختلف در این ایام به نقادی و یا حتی تخریب بنده پرداختند، تقاضا دارم برای یکبار هم که شده به مرور قوانین و مقررات کشور در عرصه پالایش فضای مجازی و شرح مسئولیت هر یک از دستگاهها در برابر این مقررات بپردازند و اگر اشکالی وجود دارد با شفاف سازی و از طریق دستگاه قانون گذاری کشور  به پیگیری راه‌حل‌ها بپردازند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 دی

 
 

اشتراک گذاری: