www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 دی ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رئیسی در آستانقدس کابینه سایه تشکیل داده

طرح کودتا علیه روحانی

ناگهان تبدیل شد به شورش مردم

 
 
 
 

 

تظاهرات اولیه ای که در مشهد با سازماندهی علم الهدا و سید ابراهیم رئیسی کلید خورد و نتوانستند آن را در چارچوب شعار اصلی آن، یعنی "مرگ بر روحانی" حفظ کنند و تبدیل شد به یک شورش سراسری در کشور علیه فساد و دزدی و اختلاس و بیکاری و گرانی و اختناق، هدفش سرنگونی دولت روحانی بود. حتی با خوش خیالی پیشنهاد اعلام رفراندوم علیه دولت را هم تنظیم کرده بودند که در پوستر تهیه شده در دانشگاه امام صادق که یکی از کانون های توطئه علیه دولت است منعکس می باشد.

علم الهدا و رئیسی از مدتها پیش (همان زمانی که علم الهدا خراسان را تختگاه خود اعلام کرده و حتی برگزاری کنسرت معمولی و مردانه در مشهد را ممنوع اعلام کرد!). توطئه از همان آغاز شمارش آراء انتخابات 96 و معلوم شدن شکست قاطع رئیسی با 5 تا 6 میلیون رای (که بدستور رهبر قرار شد سه برابر اعلام شود تا واکنشی در سپاه بوجود نیآید) آغاز شد. سرتیپ ذوالقدر رئیس گروهبندی جمنا سازماندهی را آغاز کرد، دولت سایه تشکیل شد. البته در آستانقدس رضوی این دولت تشکیل شد تا با قیام علیه دولت روحانی و سقوط آن، این دولت سایه با تجربه ای که در نهادهای وابسته به آستانقدس کسب کرده امور را بدست بگیرد. نگاه کنید به ترکیب برخی انتصابات در آستانقدس که روز گذشته روزنامه وقایع اتفاقیه منتشر کرد:

رهبری و مدیریت 40 هلدینگ اقتصادی آستانقدس بی سر و صدا در اختیار گردانندگان ستاد انتخاباتی رئیسی قرار گرفت. از جمله "فرهاد رهبر" ریاست دانشگاه آزاد اسلامی که با حکم علی اکبر ولایتی وزیر خارجه بیت رهبری عهده دار آن شده است. و یا مسعود میرکاظمی وزیر نفت و نیرو در کابینه  احمدی‌نژاد و یا  سید نظام‌الدین موسوی، مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس، «میثم مداحی» 28 ساله که قرار است مدیریت مجموعه "شهاب ‌خودرو" را بدست بگیرد.

مرکز توطئه و یا به تعبیری مرکز اصلی "فتنه" در مشهد است و تحقیق درباره استخر مرگ شدن هاشمی را هم بعنوان گام اول طرح کودتا علیه روحانی باید از همین کانون آغاز کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 دی

 
 

اشتراک گذاری: