www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 دی ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نامه علم الهدا به سرلشکر شمخانی

در تظاهرات مشهد علیه دولت

من در شهر نبودم و نقشی نداشتم

 
 
 
 

 

حجت الاسلام احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در ارتباط با متهم بودن وی به ترتیب دادن تظاهرات مشهد علیه روحانی که منجر به شورش سراسری در کشور علیه نظام شد، نامه ای خطاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشته که بخش های اصلی آن را می خوانید:

«در تجمع اعتراض آمیز تنی چند از مردم در ۷ دیماه ۹۶ در میدان شهدای شهر مقدس مشهد و اغتشاشات در قالب آن از بعضی که بعضا افراد مسئول در نظام هستند اتهاماتی مبنی بر نقش اینجانب در این ماجرا اظهار شد.

در سال‌های اخیر و در پی سوء مدیریت مسئولان ذیربط بر فضای رسانه‌ای کشور بارها آماج اتهامات واهی و تخریب شخصیت قرار گرفته ام. وظیفه خود می‌دانم نکاتی را به جهت توجه و تظلم به حضرتعالی که نماینده مقام معظم رهبری در بالاترین نهاد امنیتی کشور هستید عرض کنم.

1- برخی شخصیت‌های سیاسی تلاش می‌کنند اینگونه القاء کنند که شروع این تحرکات از مشهد بوده است. در حالیکه شواهد متعددی وجود دارد که این موج اعتراضات از تهران آغاز شد و اخیرا مقام عالی دادستان کل کشور نیز به آن اذعان کرد.

2- اینجانب در روز این تجمعات در سفر سبزوار بودم و به محض بازگشت با استفصار از استاندار محترم خراسان رضوی و مسئولین امنیتی و انتظامی استان گزارشاتی دریافت کردم که کاملا منطبق بر بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ دی بود و برای همه فصل الخطاب قرار گرفت.

3- لازم است آن نهاد عالی امنیتی بطور دقیق نسبت به ریشه‌ها و عوامل اغتشاشات هفتم دیماه مشهد تحقیق و تفحص نموده و به ملت شریف ایران گزارش دهد.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 دی

 
 

اشتراک گذاری: