منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 آذر 1396

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار ورزشی

 

مسابقات المپیک زمستانی در کشور کره جنوبی برگزار می شود. از حالا امریکا اعلام کرده که دراین مسابقات شرکت نمی کند. البته با بهانه ای که بیشتر به ترساندن مردم شبیه است تا واقعیت زیرا بهانه آورده که ممکن است کره شمالی علیه کره جنوبی دست به عملیات بزند!

بهرحال، این که امریکا شرکت می کند یا نمی کند هدف این نوشته نیست. در این نوشته می خواهیم خبر بدهیم که "زهرا لاری" که نیمه پدری او ایرانی است و در امارات متحده زندگی می کند قرار است در بخش پاتیناژ (اسکیت روی یخ) مسابقات المپیک زمستانی کره جنوبی شرکت کند. 22 سال دارد و این ورزش را از 10 سال پیش آغاز کرده است. در المپیک زمستانی ژاپن نتوانست مدالی بدست آورد، شاید در کره جنوبی مدالی کسب کند.

او در بخش حرکات هنری تک نفره این رشته شرکت می کند و خودش گفته است « در سن ۱۲سالگی پس از تماشای کارتون شاهزاده یخی عاشق این ورزش شدم و تمرین در این زمینه را آغاز کردم.»  ساکن ابوظبی است و دانشجو. یعنی همان شهری که روزنامه کیهان تهران گفته بود حوثی ها پس از عربستان، بزودی از یمن به طرف آن شلیک خواهند کرد. فعلا خبر ورزشی که خوندید بیشتر مورد توجه ایرانی هاست تا موشک پرانی حسین شریعتمداری از تهران!

 

دختران شناگر ایران قهرمان شدند!

https://www.isna.ir/news/96091608724

ایران قهرمان وزنه برداری جهان شد!

http://www.asriran.com/fa/news/577221

کورس اسب دوانی پاییزه – بجنور/ تصاویر

https://www.tasnimnews.com/fa/media/1396/09/16/1594114

روسیه از المپیک زمستانی 2018 محروم شد

http://aftabnews.ir/fa/news/493751/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 آذر

 
 

اشتراک گذاری: